hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tråkka over?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 tråkka over?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2007 :  19:24:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Da jeg var å sjekka hesta i dag, så det ut som gampen min hadde vrikka foten.Han halter på det ene bakbeinet.Han er hoven rundt kronleddet,så regner med det er der skaden har skjedd.Han har galler i tillegg,men den foten han halter på var betydelig mer hoven.Kan det være andre årsaker på halthet som "plutselig" kan komme?Det er verst når han har stått stille en stund på samme sted.
Kan han for eksempel ha fått et ormebitt?
Å om han har tråkka over,hvor lang tid tar det vanligvis før han er bra igjen?Han ømmer ellers ikke i noen muskler jeg kan kjenne,å spiser godt.

vet den skulle vært på hest og helse,men..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 20/06/2007 20:35:51

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 20/06/2007 :  22:55:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det ulendt beite - og attpåtil orm der, så er begge muligheter tilstede.
Hvis du selv har vrikket ankelen, så vet du at det er vondt - og at det tar noen dager før det blir bra.
Håper ikke han "herjer" for mye, men har vett på å ta det med ro.
Hvis det ikke bedrer seg i løpet av noen dager, bør nok en vet. ta en titt på det.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2007 :  23:48:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Er egentlig ikke veldig ulendt,men han og Rubin hadde noen skikkelig "raptusser" på morgenen i dag.Så var det plutselig stopp..så var nok en som hoppa litt for mye ja.Håper det ikke var på grunn av orm da:0.Rubin stakk av gjennom porten i dag fordi Sigyn ikke akkurat gikk"raskt" gjennom så jeg fikk lukt igjen,å vanligvis pleier han å bli gira når han blir alene.Men gudsjelov hadde han vett til å bare vrinske til henne og ikke sprette rundt som han vanligvis hadde gjort.Så har valgt å ikke "sperre" han inne jeg da,for at det skal leges.Kommer til å ringe vetrinær om det ikke bedrer seg,ja..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.