hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - begynne med det?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 begynne med det?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 02/07/2007 :  13:29:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg har ei fjordinghoppe på 19 år, som jeg vurderer å bruke dekken på.
jeg vil begynne med det pga lettere vårstell, og slik at hun ikke blir fort svett under ridning om vinteren.

hun får kjempemye vinterpels, og siden vi har utegang, blir pelsen veldig fort skitten.

Kan dere fortelle hvis dere har slik ordning på deres hest
og hvilke dekkener dere bruker

håper på svar

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 02/07/2007 :  18:34:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Om man begynner med dekken-bruk, så må man følge dette opp. Man kan ikke slutte å bruke dekken midteveis om vinteren når man oppdager hvor mye arbeid det er å passe på at dekkenet passer vær og vind.
Ellen Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 02/07/2007 :  20:27:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest om vinteren:

Om vinteren har min hest på seg...

Inne: Bobledekken
Ute: vinterdekken med hals...

om våren: overgansdekken eller et litt tynt vinterdekken spørs litt på tempraturen... og inne tyntdekken/ulldekken

om sommeren:
Vis det regner har hun på seg regndekken
Inne ingen ting

om høsten:
ute:overgangsdekken med et tynt dekken under eller tynt vinterdekken
Inne: tyntdekken/ulldekken

Da fikk du litt om hva min går med =)

Min sto på utegang en vinter og da hadde hun på seg det tykke halsdekkene, hadde først på vanlig vinterdekken men da fikk hun VELDIG mye pels bare på halsen og ikke på resten

Så jeg anbefaler halsdekken
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 03/07/2007 :  16:38:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
hehe, vet hva det innebærer, men det er jo veldig mye penger som skal til når det skal investeres i dekken.

Jeg blir å tenke over saken, det er ikke pga for mye styr(har hestene hjemme), men det trengs penger til

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.