hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - windsor elite dressursal:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 windsor elite dressursal:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2007 :  23:11:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har erfaringer med windsor elite dressursalen? vurderer å kjøpe meg en, da jeg har funnet en som ligger fint på Lasso:)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com

Opal

» VIP

Skrevet - 03/07/2007 :  10:03:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en dressursal av denne typen og er veldig godt fornøyd med den. Gir godt med støtte og er god å sitte i. Husk på at du må ha salunderlag med borrelåsfeste til gjordreimene da disse ikke kan tres inn slik som på mange andre saler. Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2007 :  00:01:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Har den til ponnien.. Har aldri ridd i en bedre dressur sal.. Min er nå blitt litt over ett år men ser fortsatt ut som ny!!! elsker den salen...
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2007 :  00:42:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Har ridd i den salen mange ganger og den er supergod!! :) Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2007 :  13:46:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har også denne salen, og liker den kjempegodt, god å ri i, og svært god kvalitet, hesten min derimot, synes den gir for liten skulderfrihet (men det gjelder alle dressursaler), så vi har byttet den ut med en bomløs spansk sal (så det er mulig den blir for salg etterhvert, har ikke helt bestemt meg ennå).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Caroline-Spyder

Skrevet - 23/07/2007 :  03:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, har den :) Den er kjempegod å ri i, bra med støtte både her og der :) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2007 :  10:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er vel å regne som en bra sal, i middels prisklasse. Fordelen med denne er også at den er rimelig enkel å få tak i brukt, samt at jeg tror den også er ganske grei å selge.

Har selv Windsor Greenline, en litt dyrere modell enn Eliten. Greenlinen har også noe større kneputer, og noe dypere sete. Men Eliten regnes også for å ha relativt dypt dete og høye kneputer (litt ulik konstruksjon på disse to salene). Kjøpte også min brukt. Synes denne fungerer greit, men kunne tenke meg å bytte den ut etterhvert. Tenker da mer på en som er bedre tilpasset meg. Bruktsaler er gjerne ikke det. Sitter godt i den, men kunne kanskje sittet ennå bedre Tenker mer på Passier eller KN som neste sal, men er godt fornøyd med Greenlinen jeg har i dag også.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

maxthe

» VIP

Skrevet - 01/08/2007 :  17:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff: Jeg kunne godt tenkt meg en windsor sal, skal du selge din så si ifra da:D Må prøve den på hesten da... :P Gå til toppen av siden

Thea_Amanda

Skrevet - 03/08/2007 :  19:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker en slik sal på ponniene. Kjempegod sal med ganske bra støtte Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.02 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.