hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Billig, men bra vinterdekken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Billig, men bra vinterdekken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 23/07/2007 :  00:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

Jeg lurer på om dere har noen erfaringer med billige og bra dekkener? da tenker jeg på max 700kr.(vinterdekken) jeg trenger ett par ekstra til vinteren.

Hesten min får så sinnsykt tykk vinterpels (7cm var den i januar) så tenkte å barbere han i år, og da må han jo følges opp med dekken.

Har fra før ett pessoa vinterdekken, men trenger som sagt noen i reserve hvis dette skulle bli bløtt , noe det sikkert blir.

så håper dere har erfaringer å dele

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p

Lene81

» VIP

Skrevet - 23/07/2007 :  00:42:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm, ikke så mange vinterdekken til under 700kr, men om du kan gå litt opp i pris tror jeg dette er et ok dekken:

http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=15&pid=60090&p=Alpha%20Horse%20Polar
Gå til toppen av siden

Hilde_balder

» VIP

Skrevet - 23/07/2007 :  14:42:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
"man får det man betaler for"er det visst noe som heter..det gjelder oxo i dekkenkjøp.

her er noe linker til nettbutikker som selges billig hesteutstyr:

www.horze.no
www.skoies.no
www.kjepphesten.no
www.borjes-tingsryd.se

Lykke til med dekken kjøp :)
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 23/07/2007 :  21:39:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har vinterdekken fra Børjes til 4 av hestene våre,og jeg har forløpig ingenting å utsette på de.Har bare brukt de en vinter hittil.
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 23/07/2007 :  22:43:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja er fullstendig klar over at ved en lav pris får man kvalitet deretter... men som sagt regner jeg med at pessoa dekkenet holder det meste av vinteren men greit med no billig i reserve..min hest er ikke frøsen av seg heller etter det jeg har hørt så behøver ikke å være avde tykkeste..
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Bentemor

Skrevet - 25/07/2007 :  00:34:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med vinterdekkenet fra Finn-Tack. Husker ikke helt prisen, men tror jeg betalte rundt 700 - 800 kr.
Kjøpte det til unghesten min i fjor høst, gadd ikke å spandere på han et dyrt tjukt dekken som han garantert har vokst ifra til neste gang jeg tar det frem, men jaggu skal jeg kjøpe det samme dekkenet til han til høsten.
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 26/07/2007 :  21:12:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Amigo-dekkenene (billig-serien) fra Horseware er ikke så værst! De blir produsert i Kina, derfor lave priser....
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 26/07/2007 :  22:16:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for svar:) da skal jeg kikke litt rundt å se om jeg finner noen av de dere nevner:)

IrisVisted

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2007 :  20:24:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrisVisted  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIrisVisted  Svar med kopi av melding
http://torlokken.no/shop.asp?p=5074975Dette dekkenet er supert, grei pris og god holdbarhet i forhold til prisen Ellers så er dette: http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?s=2&kat=15&pid=6146&p=Finn-Tack%20Vinterdekken svarte/lyseblå vinterdekkenet fra finntak supert
"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind" Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 04/08/2007 :  02:45:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å lage egne dekkener?
Da min 20 år gamle og drektige nl-hoppe i 1985 ble operert for tarmslyng, følte jeg at hun kanskje trengte litt "klær" da hun kom hjem fra veterinærhøgskolen, og det var ca. minus 20 ute.

Min mor - som kunne sy - fant da frem et godt, gammelt ullteppe, klippet det i noenlunde fasong, sydde på et lag av teltduk utenpå (fra et gammelt 2-manns fjelltelt som ikke lenger var i bruk), sydde på reimer til å feste foran ved bringen og bak, under halen. Og en billig rundgjort ble kjøpt for å få det festet over manken.

Dette dekkenet funket helt utmerket - de dagene det ble brukt, så hvis du allerede har et godt vinterdekken, kanskje et par hjemmelagde ullteppe-dekkener kan funke de dagene du trenger "ekstra-dekkener"? - Da slipper du ihvertfall billig unna.....
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 04/08/2007 :  06:56:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hjemmelagde dekkener ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på:) det var ikke dumt, for jeg har en del gamle ulltepper liggende, samt noen soveposer som ikke er i bruk lengre. Takk for tipset, da vet jeg hva jeg skal finne på utover høsten på regnfylte dager:)

LuckyLaser

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2007 :  11:42:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLuckyLaser  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLuckyLaser  Svar med kopi av melding
Hooks.no har et godt vinter dekken til 699,- ;) Thermomaster!
A-L Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.