hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilket bitt passer?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 hvilket bitt passer?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Emblan-min

Skrevet - 07/08/2007 :  12:11:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm...
Vet du hva jeg ville begynt med på den traveren? Ut ifra hva du forteller.. Jeg ville stt meg inn i seven games, og lært hesten å gi etter for press isteden for å legge seg på. Alt dette gjøres fra bakken og er da mindre farlg for deg! Seven game kan du søke opp på google og finne mange flotte skriv på.. Pungt for pungt om hva du skal gjøre.

Har du kontroll over beina, så har du kontroll over hesten. Huet har ingenting i den forstand å si. Løper hesten så er det jo beina den løper med! Ikke hode, så noe sterkere bitt vil ike løse problemet på en god måte.

Nei jeg ville anbefale deg å jobbe med seven games!! Skal tillit og vennskap mellom deg å hesten din og bli trygge på hverandre! Dermed, hvis han fortår hva du vil/ønsker av am er jeg sikker på at du vil få en mye mer rolig og sammarbeidsvillig hest. Dette med å henge seg på bittet er jo som tidligere nevnt noe han er lærd med, så du får en fin oppgave i omskolere ham akkuratt der!!!

Håper det går bra videre..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.