hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har det skjedd noe med ForumHest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Har det skjedd noe med ForumHest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Fröya

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  10:14:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vært der inne på en stund men prøvde å komme inn i dag fordi jeg skulle hatt tak i en som skulle kjøpe et dekken av meg og som jeg har hatt pm kontakt med der inne. Jeg er på ferie i Asker og låner min svigermors maskin. Når jeg prøver å gå inn på FH, kommer jeg til en side som sier at forumet har flyttet og hvis jeg ser denne siden har jeg kommet til den gamle serveren. Noen som kan hjelpe meg?

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  10:36:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har byttet server fra USA til Norge.. Funker helt fint her.. MASSE aktivitet :)
Hadde ingen problemer. Har du prøvd å sende mail til Yngve eller Wenche??

Jeg kan legge inn at du ikke kommer inn jeg... så skal se hva som kan være feilen.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  10:39:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
melding til folk som ikke kommer inn:

Be de som klager sende meg en mail på akvario AT gmail.com med informasjon om følgende :

Navn på deres nettleverandør
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  10:39:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser ut som det kun er tele2 brukere som plages ? Kan det stemme ??

Kontakt Tele2 brukerstøtte, gi beskjed om at de har en feil i DNS oppsettet deres, de har ikke fått med seg en endret A record for domenet hestene.no. Oppdateringen ble utført for 26 timer siden.

Alternativt kan bytte ut Tele2 sin DNS server med denne
XP - http://www.opendns.com/start/windows_xp.php
VISTA - http://www.opendns.com/start/windows_vista.php

Med vennlig hilsen

Yngve Larsen
Y1 Solutions LTD
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  10:40:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det de kan prøve er følgende:

Startmeny -> Kjør -> Skriv cmd og trykk ok -> Skriv ipconfig /flushdns og trykk enter. Da vil de få opp hvis vellykket:

Windows IP-konfigurasjon

DNS Resolver-bufferen ble tømt.

Om dette fungerer eller ikke er avhengig av om feilen ligger hos bruker eller hos ISP
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  16:54:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hei Marianne og takk for hjelpen. Som sakt så sitter jeg på svigermors maskin og aner ingen ting om systemet her. Det gjør for så vidt ikke hun heller. Tror det er en ISDN linje av noe slag. Er ikke bredbånd i hvertfall. Vet ikke helt om jeg tørr å klusse med de greiene. Jeg forsto heller ikke så mye av det.

Grr! Irriterende når jeg har dratt med meg flere dekken halve Norge rundt på ferie i flere uker og når jeg kommer til der hvor kjøper holder til, så svarer hun ikke på tlf.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  17:23:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det ei fra FH?? Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  20:01:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Ja men meg husker ikke navnet. Er ikke av de mest aktive. Er en tråd på utstyr kjøpes om ei som ønsker å kjøpe regndekken i stk 135. Er en god stund siden vi avtalte at jeg skulle ta dem med denne uken. Jeg fikk en pm med telefonnummer og der er det ingen som svarer. Ikke på SMS heller.

Ang. tilgang til FH, har nå min dataekspertsvoger prøvd å fikse det uten hell. Jeg reiser hjem i morgen, så da er det jo for sent i forhold til dekkenene.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2007 :  20:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
JEg legger inn en tråd for deg jeg.. og ber henne ringe.. prøvde forresten å ringe deg, men fikk bare telefonsvarer?? Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2007 :  20:46:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

gidder ikke å lage ny tråd, men jeg kommer heller ikke inn på forumhest.
når jeg prøver å gå inn på siden kommer det bare opp en melding som sier at jeg er utestengt fra siden...humm og jeg har ikke en gang vært aktiv på forumet. hehe noen som hvet hvorfor?

Malin
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2007 :  02:50:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
som sagt før her så driver de å flytter server om dagen, så det er litt ustabilt og tregt.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/08/2007 :  21:20:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Og som sagt ovenfor, send mail hvis det er problemer :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Thea_Amanda

Skrevet - 11/08/2007 :  23:00:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra det er flere en meg som har problemer. Jeg sendte mail til yngve og fikk det samme svaret som lopke la ut her, men teit som jeg er skjønner jeg ingenting av det(er IKKE noe datamenneske) så jeg todre ikke negynne å fikkle med datan å klusse til hele systemet:P Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 12/08/2007 :  12:25:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Her har det vært tull i flere dager nå.
Hvor lang tid tar det å flytte en server?

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2007 :  20:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Håper bare det ordner seg snart.....har ikke komt inn i det hele tatt nå ikveld,og ellers har det bare vært sånn at det funker i 5min før det kræsjer igjen...
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 12/08/2007 :  20:23:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Vel, til informasjon om dere gikk glipp av posten til Yngve, han skrev tidligere idag at forumet vil være stengt til imorgen så teknikerne kan gå gjennom og forhåpentligvis finne ut hva som gjør at det er så av og på hele tiden!
Så det er nok tilbake imorgen, men for ikveld får man finne andre fora ;)

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.