hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp meg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hjelp meg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 08/09/2007 :  01:09:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy f'*** - ja dette må definitivt være en EX-"venninne"!

Det at min hest overlevde, var et mirakel - OG en laaang rekke av heldige tilfeldigheter:
Anfallet kom midt under morgenforinga, så hestene var inne og det ble øyeblikkelig oppdaget, veterinæren kom i løpet av 20 minutter, og han var en av landets dyktigste heste-veterinærer, han fikk tak i hestetransport, som kom etter bare 15 minutter, og deretter var det bare en liten halvtimes tur til selveste Veterinærhøgskolen, hvor et team av dyktige hestekirurger stod parat og ventet. Hesten fikk døgnvakt, og fikk all mulig behandling, når som helst på døgnet - og selv med alle disse forholdene - så gav veterinærene henne 1% sjanse til å overleve. De hadde prøvd å redde hundrevis av tarmslynghester, og bare en eneste før henne hadde overlevd her i landet.

Så du skal aldeles ikke ha noen som helst "skyld" for at det gikk galt - sannsynligheten for at dette kunne gått bra var ikke en promille en gang.

Du har min dypeste medfølelse - og hvis noen tror de har "noe de skulle sagt", så fortell om min hest - og alle de tingene som "passet" akkurat den dagen hun ble syk - og hvor liten sjanse det var for at det skulle gå bra.

Noen "syke" folk skal alltid finne "noen som har skylda" - særlig hvis de selv mener at de er "skyldfrie". Det er det samme som bibelsitatet: "Du ser splinten i din brors øye, men bjelken i ditt eget ser du ikke"...... - og: "Den som er uten skyld, kan kaste den første stein".
- Hehh - ja selv en gammal humanetiker har lært sin bibel-historie.....

Ta vare på de GODE minnene, du.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.