hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stevnejakke fra horze
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 stevnejakke fra horze
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2007 :  00:07:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei jeg vuderer og dra og kjøpe ELT ridejakke fra horze... Noen som har erfaring med denne jakken hvordan er den og ri med osv gode og negative ting med jakken
smil til verden så smiler den til deg :)

*Showjumping*

Skrevet - 19/09/2007 :  15:14:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, en ridejakke som skal brukes til deg er det vel bare kroppen som bærer den som kan si hvordan den er :)
Alle har forskjellig kropp, noen syntes noe er ubehagelig - som andre syntes er kjempe deilig!
Bare å kjøpe og ri!
En ting andre kan tipse om, er jo foreksempel kvalitet.
Og som prisen hos Horze tilsier, er det ikke verdens beste kvalitet på tingene - men det spiller jo ingen rolle så lenge den overlever litt stevner! ;)
Gå til toppen av siden

maxthe

» VIP

Skrevet - 20/09/2007 :  15:44:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
selvom prisen ikke er høy, så bør ikke det bety at kvaliteten er dårlig. vi i stallen har jakker fra horze, som ikke er noen dårlige jakker, og vi har dekken fra horze, som heller ikke er dårlige. vil det da si at en kieffer dressursal, som kosta 13500 ny, er dårlig da? fordi den ikke kosta rundt 20000, som er vanlig pris?
jeg synes ikke man skal tenke for mye på at ting kan være av dårlig kvalitet bare fordi prisen ikke er høy..

har forresten tenkt til å dra å titte på den jakka selv, den ser fin ut:)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/09/2007 :  20:54:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
når prisen er lav tilsier jo det at det er dårlig kvalitet
og jeg vil ikke si at en sal til 13 500kr er billig

men 3 500kr er billig

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Rude

» VIP

Skrevet - 20/09/2007 :  22:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg mener kvaliteten på stevnejakke først er relativ når du konkurrerer mye, jeg har en så kalt "billig" jakke (Equipage), ga vel 400 for den eller noe, den har jeg nå hatt i 5år uten noe synslig slitasje, men igjen så konkurrerer jeg ikke mye. Hadde jeg vært over alle hauger og startet ville jeg nok investert i en "skikkelig" stevnejakke
In riding a horse we borrow freedom Gå til toppen av siden

maxthe

» VIP

Skrevet - 20/09/2007 :  22:51:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, selvom prisen er lav så bør ikke kvaliteten være dårlig. konkurranse mellom forskjellige hestebutikker kan det være som gjør at prisen er lavere. jeg synes det er fint at ikke alle overpriser alt mulig jeg:)

13500 er ikke billig, men det er billig for den salen, som vanligvis koster 20+.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  13:34:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei, selvom prisen er lav så bør ikke kvaliteten være dårlig. konkurranse mellom forskjellige hestebutikker kan det være som gjør at prisen er lavere. jeg synes det er fint at ikke alle overpriser alt mulig jeg:)

13500 er ikke billig, men det er billig for den salen, som vanligvis koster 20+.

Opprinnelig postet av maxthe

du nå har du feil,

kiffer salen koster ikke 20 + og det vet jeg alt om da jeg jobber i hestebutikk.

vi har kiffer fra 10 000 + og det er anbefalte utpriser fra de som lager kiffer salen i tyskland.

Lopke

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  13:46:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hvilken modell er det??
Gå til toppen av siden

maxthe

» VIP

Skrevet - 21/09/2007 :  18:33:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har jeg feil? Jaha... Denne salen, som er en kieffer lusitano, kosta 21000. eneste grunnen til at den kosta 13500 var at den var på salg da de ikke skulle selge de lenger. hvis du har en kieffer lusitano som er ny til 10000, vil jeg gjerne kjøpe en.. man bør forresten ikke vite alt selvom man jobber i en hestebutikk.. :P

jaja, dere får kjøpe dyre ting med god kvalitet, mens jeg kjøper billige ting med god kvalitet:)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  19:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har jeg feil? Jaha... Denne salen, som er en kieffer lusitano, kosta 21000. eneste grunnen til at den kosta 13500 var at den var på salg da de ikke skulle selge de lenger. hvis du har en kieffer lusitano som er ny til 10000, vil jeg gjerne kjøpe en.. man bør forresten ikke vite alt selvom man jobber i en hestebutikk.. :P

jaja, dere får kjøpe dyre ting med god kvalitet, mens jeg kjøper billige ting med god kvalitet:)

finnes masse forskjellig modeller og det hørtes ut som du mente alle.

når ting er billig er kvaliteten deretter, det vet alle.

Lopke

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  20:13:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kieffer Lusitano Kür ligger på 15.000,- rundt 13.000 i DK
Kieffer Lusitano (den uten Kür) tror jeg er litt billigere.

Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  22:03:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå har jeg kjøpt med jakke fra horze så får vi se hvor lenge den varer:)
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/09/2007 :  23:27:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå har jeg kjøpt med jakke fra horze så får vi se hvor lenge den varer:)

Opprinnelig postet av Lina_gullet

hold oss oppdatet da

maxthe

» VIP

Skrevet - 21/09/2007 :  23:59:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
er den kür salen jeg snakka om. den kosta 21000, riktignok i sverige, men det ekke no`n billig sal for det. Gå til toppen av siden

maxthe

» VIP

Skrevet - 22/09/2007 :  00:02:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
er den kür salen jeg snakka om. den kosta 21000, riktignok i sverige, men det ekke no`n billig sal for det.
jeg trur de fleste vet at de kan få tak i billigere ting med like god kvalitet altså... hvis en kieffer sal koster 15000 ett sted og 10000 ett annet sted, samme type sal, hadde den billige da vært dårligere da? butikker konkurrerer om å ha den beste prisen, samtidig som at kvaliteten skal være bra.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/09/2007 :  00:03:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei men det kan se ut som du betalte litt vel mye for salen din ;) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.