hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem leverer raskest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvem leverer raskest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 25/09/2007 :  11:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Jeg trenger noe utstyr innen lørdag og har ikke mulighet til å dra til en butikk selv. Så jeg lurer på, hvem nettbutikk er raskest på levering?

Nikita

» VIP

Skrevet - 25/09/2007 :  12:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ring Skoies! De er raske hvis man ringer å snakker med dem :)

Jeg fikk en gjord jeg måtte ha til et kurs en helg, og den kom på døra 2 dager etter jeg ringte!

I alle fall ikke: Hooks! tar 3 uker, i hvert fall!
Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 25/09/2007 :  16:51:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
minhestebutikk.no er ganske kjappe.. Ring og spørr..

Redigert av - liwedell den 25/09/2007 16:52:10 Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 25/09/2007 :  17:27:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Hooks er ikke treg med alt... Om de har varene på lager, kan man få det på en uke.
Ellen Gå til toppen av siden

-Ronja-

» VIP

Skrevet - 25/09/2007 :  20:39:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skoies.. Eller stall frisk. God service hos begge butikkene, og viss det er noe det har hastet med å få tilsendt har jeg bare ringt til dem og jeg har fått varene etter et par dager:) Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 26/09/2007 :  10:43:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Takk for hjelpen! Da har jeg bestilt fra Skoies, og håper de er raske nok:) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/09/2007 :  19:42:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
skoies eller bole
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 29/09/2007 :  03:12:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler minhestebutikk.no...

Når det gjelder Bole, så gikk jeg meg nettopp på en gedigen skuffelse der... Bestilte vare derfra i begynnelsen/midten av juli, og først nå i SEPTEMBER (!!!) kom de! Da kom attpåtil ikke alle varene, så noe ble ettersendt og kom ført for et par dager siden... Aldri i livet om jeg bestiller derfra igjen, verste jeg har vært borti...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/09/2007 :  08:53:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg bestilte fra bole en mandag morgen og fikk tirsdagen etter.

det har skjedd opptil flere ganger
men om sommeren pga ferie avvikling er det vanskeligere og bestille varer.
og det har jeg full respekt for.
dessuten så bruker hooks lengere tid om sommeren og der kan du nesten regne med og få et surt svar om du maser etter pakken etter 3 uker

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

-Ronja-

» VIP

Skrevet - 29/09/2007 :  11:52:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte fra bole for et par måneder siden. Fikk aldri pakken, sendte mail og fikk aldri svar. Fremdeles ikke fått noe og har heller ikke fått svar på mail. Så Bole kommer jeg aldri til å bestille fra igjen! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.