hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Keyboard-talent!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Keyboard-talent!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 02/10/2007 :  23:35:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

her finnes ikke støtte overhode om du trekker fra meg og deg

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Den var dyp..
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 03/10/2007 :  00:06:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
pluss og minus blir minus liksom?hehe Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/10/2007 :  00:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja noe i den retningen.. støtte til hvem om begge trekkes fra?? ja ja.. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2007 :  01:05:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ja ikke sant, er jo eneste man kan bruke enkelte til, finnes jo ikke noe fakta å bidra med ;-)

Opprinnelig postet av Harneshaug

Spesifiser gjerne hvem som ikke bidrar med fakta iom at det er flere..

Opprinnelig postet av Horton & Renate

MÅ jeg virkelig?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway

Skrevet - 07/10/2007 :  20:04:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
la ut den fordi det var den siste videoen han hadde lagt ut.

Hva med en radio gaga demo?

http://youtube.com/watch?v=KvuOQkQB9qc

pfmerc10

heres how i did it:
first i had to put the drum track down i sampled (recorded digitally)the first 5 seconds of the drums in sound forge (sample editor)and in i cropped the drums till i got the 2 bar loop,then coppied the loops and pasted them together till i got the length of the song, for the chorus i sampled 1 kick drum and puthem together to make the drum riff and the claps were added off my keyboard...thats track one

i imported that into magix pro audio (mixing and mastering)i could then play the drum track and on track two record the chords, i got the sound of the chords on the bottom keyboard a sound of strings layered with a chior,,the top keyboard was plugged into the bottom one via midi (musical instument digital interface) so what i played on the bottom keyboard would play on the top one which had a piano sound,,so playing one keyboard i got 3 sounds

on track 3 i added a bass synth track four was the cymbal swells track five was the slide guitar, now the vocal part was sampled off dj mobo vs queen (a dance version of radio gaga)i added some delay to that and put at the start,,,to the end when freddie says radio gaga 3 times, i sampled off the same part just cropped the orinal sample till i got fred just saying radio gaga,,and i added that to where it need be

when the backing track was done i burnt that to cd..now for the playing,,on my pc screen was another synth a roland jupiter8 which what queen used for radio gaga i got as close to the sound as possable,

the opened the sequencer on the jupiter 8 and programmed it to do the synth part,,that was controlled by the keyboard in front of me which is connected to my coumputer via midi,,then on my bottom keyboard i got a good piano sound,,pressed record on my webcam pressed play on my cd player and the rest is history

i have to say you loose alot of sound quality on you tube, they compress the sound..i record at 44.1khz sterio(cd quality)and you tube compreese it to 22.1khz mono this is for faster streaming,,this song has been a blast to do,,i really got my teeth into it but about half way through it things werent working the way i wanted i mean the sounds mixing ect and very nearlly pulled the plug

ive had total disreguard for every thing,,whilst doing this and i know ive been a swine to live with,,life with a musician hey cest la vie"

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor folk som ikke har noe positivt å si ikke klarer å holde munn ...

,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/10/2007 :  21:33:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor folk som ikke har noe positivt å si ikke klarer å holde munn ...

Opprinnelig postet av games_ruler_forever!

klapper

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2007 :  17:05:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Ojoj, her var det mange sure miner! Poenget med et forum, er at man skal diskutere. Utveksle meninger, erfaringer osv. Og man bør ikke nødvendigvis være enig i det post-starteren skriver. Drittslenging og hån av andres personlige meninger er unødvendig, men noen ganger trengs det konstruktiv kritikk til for å få igang en DEBATT/DISKUSJON. Om det hadde vært slik at bare de som var enige i post-starters tema som fikk lov til å skrive, ville jo alle topics bare dø ut med en gang, for ingen gidder vel lese fem poster på rad hvor det står: " ja, enig", "flott" osv.
Når det gjelder denne posten, er jeg enig med de som ikke ble veldig imponerte, mest pga. tekniske ferdigheter, men det er flott at du synes det er fint. For det høres jo helt pent ut..

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/10/2007 :  21:08:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ojoj, her var det mange sure miner! Poenget med et forum, er at man skal diskutere. Utveksle meninger, erfaringer osv. Og man bør ikke nødvendigvis være enig i det post-starteren skriver. Drittslenging og hån av andres personlige meninger er unødvendig, men noen ganger trengs det konstruktiv kritikk til for å få igang en DEBATT/DISKUSJON. Om det hadde vært slik at bare de som var enige i post-starters tema som fikk lov til å skrive, ville jo alle topics bare dø ut med en gang, for ingen gidder vel lese fem poster på rad hvor det står: " ja, enig", "flott" osv.
Når det gjelder denne posten, er jeg enig med de som ikke ble veldig imponerte, mest pga. tekniske ferdigheter, men det er flott at du synes det er fint. For det høres jo helt pent ut..

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

du skjønner det. at disse 2 damene er ute etter og slenge dritt og være negative mot det jeg og games skriver.

uansett om de er hjertens enig så må de bare være uenige fordi det er oss.
så derfor blir det sure miner.

Royal-X

» VIP

Skrevet - 16/10/2007 :  21:31:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du noen gang vurdert å speile den der? Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/10/2007 :  23:05:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

du skjønner det. at disse 2 damene er ute etter og slenge dritt og være negative mot det jeg og games skriver.

øhh.. for det første aner jeg ikke hvem "games" er, og vet ikke om jeg overhodet har svart denne personen på noen tråder før.. og så vidt jeg husker, svarte jeg vel på tråden før du gjorde og skrev min mening ettersom trådstarter forespurte hva folk synes om mannen..

At du kommer etterpå og synes jeg er helt forferdelig så bryr det meg vel egentlig lite..
Men ikke sitt å tro så høye tanker om deg selv som du tillegger i innlegget ditt.. Det blir bare for dumt..

Beklager at jeg ikke synes han var all that.. Hvis du tror det er en del av ett innbillt komplott mot deg og evt denne "games" deg om det..

Jeg synes ikke han var flink og det har jeg ikke problemer med å innrømme uansett hva du mener..

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2007 :  00:58:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

Vis meg EN plass i innlegget hvor jeg slengte dritt?
Jeg er profesjonel musiker, du er?

Blir du aldri lei av å høre på deg selv? Rapportere andre, slenge skit til andre, krangle med andre, gjøre deg til hoggestabbe...
Sukk...

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/10/2007 :  14:30:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Tviler sterkt på at du er proff men meg om det.

Klart du loke har diskutert med games ruler før.
I flere games debatter og i flere andre også.

Og Hanneshaug.
du har vist deg og være så utrolig barnslig i en debatt der du slang så mye dritt om meg du kunne at mix fjernet innlegget ditt.

Lopke

Norway

Skrevet - 17/10/2007 :  16:17:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Når man får lønn for å spille og underviser andre, er man da ikke proff?? eller må man være på MTV for å være det?

Vel jeg har ikke "games klart i minne" så debattene jeg har hatt med henne har vel ikke vært så meningsfyllte da.. eller mener du en debatt om MG er bra eller ikke bra?? skal man ikke kunne svare på en tråd av en person fordi man også er uenig i en annen??
Bærer folk nag eller??

Ps: det er noe som heter stavekontroll..

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2007 :  18:12:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Og Hanneshaug.
du har vist deg og være så utrolig barnslig i en debatt der du slang så mye dritt om meg du kunne at mix fjernet innlegget ditt.

Tiritull: Jeg har aldri postet på MG i det hele tatt, da jeg ikke finnes interessert.

Profesjonel burde jeg kanskje forklart til deg først hva det betyr, ikke så lett med fremmedord tydeligvis.
Min yrkestittel er Instrumentalpedagogisk faglærer i Musikk, 4 årig høyskoleutdannelse på Musikkonservatoriet, et spesialstudium for utøvende musikere

Jeg har ikke fått fjernet innlegg på MIX annet enn i en bremsedebatt, hvor jeg var mot å bruke brems, der ble hele debatten fjernet.

Noe annet du vil lyve og kverulere om?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/10/2007 :  23:59:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
du fikk fjernet innlegg i debatten der loke klikka i vinkel pga undertøy så det så.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.