hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fargematch?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Fargematch?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TeamPAD

Skrevet - 06/11/2007 :  15:50:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, jeg kan jo komme med ett lite innlegg jeg også da;) soden dere prater om fargevalg og slikt, jeg har en helt kullsvart fullblods, som jeg brukt svart utstyr på, han kledde det veldig bra osv, men så blei det til att jeg måtte bytte sal. Og fant ut att man måtte prøve noe nytt..;) Så jeg har da fått meg oak bark farget sal, veldig fin farge, er litt sånn rød brun og det er ikke veldig vanskelig å finne hodelag og fortøy, beinbelegg til den. er litt sånn universal når det gjelde de litt lysere brunfargene. Veldig fin farge som holder seg godt og blir ikke fort mørk der hvor stigbøyleremmer har vært...

Men egentlig så spiller ikke dette noen rolle, bare DU er fornøyd med salen, sal er jo en veldig dyr bruksting, men veldig holdbar og en sal har du jo faktisk i mange mange år framover. Så tenk mest på hva DU vil ha når det gjelder farger og former:)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.