hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blå øyne/glass øyne
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 blå øyne/glass øyne
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 25/10/2007 :  23:32:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva tenker dere?
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2007 :  23:05:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er stilig...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/10/2007 :  00:40:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker det ikke....
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/10/2007 :  00:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke jeg heller.. Gå til toppen av siden

SofusOgMarlene

» VIP

Skrevet - 27/10/2007 :  21:07:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSofusOgMarlene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSofusOgMarlene  Svar med kopi av melding
Synes det ser litt skummelt ut jeg... Kaller det fiskeøyne jeg^^
http://www.piczo.com/EliasnesSofus Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2007 :  07:48:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Synes det er døds kult!!!
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Mariie92
» VIP

Skrevet - 06/12/2007 :  19:15:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jg synes dt er kjempe fiint!^^
Gir somregel hesta ett særpreg =D
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2007 :  17:49:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Elsker det:D Er kjempefint med hester med blå øyne/glassøye:)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2007 :  03:34:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Fint på noen hester - mens andre kunne det ha vært finest uten. Jeg synes ¨hvite¨ øyer er kjempe stilige - knabstrupere som pleier å ha det? Ellers pintoer også, synes vertfall det er skam kult på varmblodser.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2007 :  10:28:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Paintvallaken Willy som jeg er forrytter fo har noen av de mest spesielle øynene jeg noen gang har sett. Det ene er brunt og det andre er 90% brunt og resten lyslysblått. Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 10/12/2007 :  17:00:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Jeg synes blåe øyne på hester er ganske fint (kan være fordi jeg har blåe øyne selv). De skiller seg liksom litt ut i mengden med sine "lysende øyne". Det fineste av det fineste er selvsagt brune hester med blåe øyne. Vet ikke hvorfor, men liker bare den farge kombinasjonen så godt.

Derimot liker jeg ikke øyne der det hvite vises hele tiden.
Ligner på øynene til kuene.. Jeg kaller det " det onde øyet".
Selvsagt så har den ene hesten min det, men jeg elsker han like mye forde

Liker ikke spesielt godt blåfargen på øynene til cremello/perlino hester heller.

Er det noen som har sammenlignet blå fargen på øyene til cremello/perlino hester og vanlige "glass øyer"?
Er det samme blåfarge?

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

VitaRosita

Norway

Skrevet - 25/12/2007 :  20:01:22  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
Pent eller ikke pent...For meg er det jo litt stilig, men samtidig litt "rart". Men jeg har hørt at slike glassøyne "har" dårligere syn, enn øyne med vanlig farge. Så i den grunn syntes jeg det ikke er så veldig stilig for hestens skyld.
Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

SaraOgMedina

» VIP

Skrevet - 29/12/2007 :  19:39:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
e syns dæ e søøt e:P Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2007 :  00:19:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid likt slike "glassøyer"| både på hester og andre dyr. Det gir hesten et helt spesielt særpreg og utseende. Kjempefint synes jeg

Her er paint hoppa Snowflake (bildet tatt for et par år siden). En nydelig hoppe med "blå glassøyne"

Her er Pippi (bildet tatt for 2-3 år siden). Også en kjempeflott og skjønn hoppe med "glassøyne".

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2008 :  23:09:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet om to-tre hester med glassøye som har mellom 30 og 40% nedsatt syn på aktuelt øye (på "glassøyet" altså).
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.