hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen her som har erfaringer med Blue Chip Dynamic
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Noen her som har erfaringer med Blue Chip Dynamic
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Royal-X

» VIP

Skrevet - 04/12/2007 :  20:42:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blue Chip Dynamic er et tilskuddsfor for ledd. Ledd er utsatt for fysisk skade som følge av trening og ukorrekt bevegelse. Resultatet er at kroppen forsøker å rette opp skadene, dette involverer vanligvis at det skadde vevet fjernes og erstattes med friskt protein. Skadet vev utløser kjemikalier som frie radikaler som igjen kan føre til økte skader. Den destruerende effekten fra frie radikaler kan modifiseres av hestens diett; tilsvarende er rekonstruksjonen av friskt protein avhengig av næringsstoffer i dietten.

Blue Chip Dynamic inneholder ingredienser kjent for å vedlikeholde ledd - alle kombinert i ett tilskuddsfôr.

- MSM og glucosamin er nødvendige for oppbygging av brusk og fornyelse av vevet rundt ledd
- en velbalansert sammensetning av Omega 3 og Omega 6 er kjent for å holde leddene fleksible
- Antioksyderende vitaminer og mineraler jobber sammen for å nøytralisere de frie radikaler som kan angripe ledd og brusk
- en unik sammensetning av urter som har vist seg å ha positiv effekt på hestens ledd

Jeg har nå brukt 1 sekker (i gang med den andre) av dette foret (èn sekk koster ca. 700 kroner) og usikker på om jeg merker noe forskjell...? Jeg tror det er siste sekken jeg kommer til å kjøpe, men hesten min bør gå på glucosamin for ledda sine (anbefalt også på dyreklinikken jeg sprøyta han på). Er det noen som vet om noe sted man kan få tak i glucosamin og msm billigere? Usa f.eks?
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.