hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Urtemix Eggersman
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Urtemix Eggersman
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Innlegg: 77

Skrevet - 06/12/2007 :  13:34:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Har fått anbefalt å bruke Urtemix til min noe ukonsentrerte og gira sprangponny. Noen som har erfaring med dette foret ?

Royal-X

» VIP

Innlegg: 862

Skrevet - 07/12/2007 :  00:44:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
alt fra eggersmann er bra. jeg har en hest som ikke har mye energi i utgangspunktet, men han kan bli sånn "redd for alt" i perioder. jeg bruker derfor cool mix fra eggersmann mye. dette kunne sikkert du brukt på din. Jeg har også eksperimentert med noe de har som heter high energy - som også er veldig bra! naturmix har jeg også prøvd - og det er et knallbra fòr. Urtemix har jeg ikke prøvd, men jeg er skråsikker på at også dette er bra. det er rett og slett jevnt over et superbra for. du kan lese om de ulike typene på f.eks. forbua.no og evt. bestille en gratis brosjyre hvor det står enda mer. Jeg kjenner veldig godt han mannen (Arild) som selger for på forbua - han er MEGAKOSELIG og kan veldig mye om fortypene og kan anbefale deg for ut i fra hesten du beskriver. Grunnen til at jeg anbefaler deg å ringe Arild istedet for hun som inporterer foret til norge - er fordi hun er veldig opptatt! jeg har sendt mail til henne mange ganger - og får aldri svar. Du trenger jo ikke bestille fra forbua (det ligger i aust agder/arendal så portoen kan bli litt høy hvis du bor langt unna) - men du kan få tips og råd for så å gå å kjøpe på en butikk nær deg :). Lykke til med valget! Gå til toppen av siden

juni

Innlegg: 11

Skrevet - 13/12/2007 :  22:17:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med eggersmannforet, og selger også dette foret selv. Hvor i landet holder du til ? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.