hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Et minne om en fantastisk hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Et minne om en fantastisk hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tina_Marie

Skrevet - 06/01/2008 :  20:09:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil egentlig ikke lage noen debatt ut av dette, vil bare lage et lite minne om det beste som har hendt meg, men samtidig det verste en hestekjær person kan oppleve.
Jeg mistet min fantastiske Tina Marie 21 august 2007, hun hadde en bilyd på hjertet som ble undervurdert.
Min elskede Tina elsket snøen. Jeg har så utrolig mange minner fra den tiden det var snø, mye snø. Vi hadde en halv meter med snø og hun elsket det.
Husker spesielt en gang vi var ute på vår daglige treningstur i snøen. Vi hadde stoppet ved et vann, under et tre for å se utover utsikten. Tina tok tak i ei grein som var tung av snø og ristet kraftig i den. Snøen falt selvfølgelig rett i hodet på meg, og hun knegget og puffet til meg, akuratt som at hun lo av meg.

Så var det alle de gangene vi lekte på jordet. Jeg kunne kaste en snøball etter henne, løpe av sted og hun løp etter meg. Jeg kunne kaste enda en og hun kunne komme etter meg i full galopp og nappe til meg for så å løpe videre.

Var ute å ridde i dag i nysnøen på Vesla (datteren til Tina). Og jeg følte meg så slem som tenkte mens jeg satt der: Hadde det bare vært Tina... det skulle vært Tina.. men selvfølgelig er jeg glad jeg i det hele tatt har klart å fortsette å ri, holde på med det jeg har holdt på med i 13 år, klart å fortsette med det jeg elsker mest, selv om jeg mistet den perfekte hesten.

Godt nytt år alle sammen!

Opal

» VIP

Skrevet - 07/01/2008 :  12:23:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så leit at hesten din døde! Kondolerer masse. Du får ta vare på de gode minnene og kose deg med avkommet hennes. Godt nytt år til deg og dine også.
Redigert av - Opal den 07/01/2008 12:23:58 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.