hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det virkelig mulig!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Er det virkelig mulig!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SiljeOgSolveRoss

Skrevet - 15/01/2008 :  21:24:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde ponnien min på for ca i 1 år før jeg kjøpte han. Bodde i nærheter så jeg var så heldig å få være forrytter for han. Har vært med nesten hele perioden som han har vært forfangen, så vi har en godt bånd mellom oss, og jeg stoler på han 110%, og det følses ut som han stoler på meg også..

Når han skulle selges var det så trist og jeg følte at jeg hadde lyst å kjøpe han. Fikk overtalt pappa og mamma og ENDELIG eier jeg han<3=D Vi har opplevd mye godt og vondt, men nå i det siste har jeg følt at han har "vokst" fra meg:( Eller at vi ikke har så god "kjemi" som vi hadde når jeg kjøpte han.. Har vurdert å sette han på helfor til noen andre i en liten periode, men når jeg har VIRKELIG tenkt på det, blir jeg bare trist og tenker på hvordan det blir uten han. Han er av den roolige og late typen, og jeg har litt lyst på en sprek, men snill.. Men samtidig betyr han ALT for meg, og kunne ikke tenkte et liv uten han..

Han er også faktisk ikke så dyr. Vi har gratis stallplass og flis=D Vi betaler 500kr i mnd for høy og kjøper for ca en gang i mnd som koster rund 200kr. Han går ofte UTEN sko, men vil helst ha på han sko da han blir lett sårbeint. Nå skal vi sko vintersko og det blir vell på rund 1000kr..
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 18/01/2008 :  15:26:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hehe, ja min fjording er av den rolige typen. Hadde jo traver en stund, og da fikk jeg prøvd den fartsfylte hesten, men jeg holder meg likevel til den rolige ;)

Jah, men da har jeg og mamma diskutert litt, og jeg skal å vurdere en N/L på snart 2 år!
Hadde han på trening i sommer. Bestemte meg for ikke å kjøpe han, men han kom aldri utav hode mitt :)

Han er en stor fin lyngshest, men flotte bevegelser og er utrolig kald i hodet. T.o.m mamma har tru på han!
Så da, skal jeg prøve han på Søndag.

Håper dette fungerer! :D

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.