hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Agility
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Agility
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

martherosnes

Skrevet - 10/01/2008 :  10:24:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!:) Har noen noen ideer til agility med shetlandsponni, som ikke kan rides på? (Pga han er for liten... ) :)

Stjernekar

Skrevet - 10/01/2008 :  21:05:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har trent ponnien min i agility!
Vi kan ikke gå en hel bane ennå, men vi har trent litt fremmadsendinger på hinder og slalom...
Drømmen er å få til å gå en hel bane.

Har du holdt på med agility med hund? Og har du vært borti klikkertrening?
For da er det bare å prøve seg fram. Om ikke så burde du kanskje få tak i en som kan hjelpe deg.

Det er jo helt supert å gjøre det med de små, for jeg tror tilværelsen dems fort kan bli litt kjedelig...
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2008 :  00:09:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
agility er vel ikke helt dette jeg svarer på, men jeg kjøpte en bok som heter "lær hesten nye utfordringer"...der går de jo så langt at man skal lære hesten å legge seg osv. men det ver masse gode grunnprinsipper som var fine å ta med seg sånn generellt når det gjelder bla lydighet osv.
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

Itsrik

Skrevet - 05/02/2008 :  10:49:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det bare registrerte som kan starte agility? Hvir finner man mer opplysninger om dette? Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 05/02/2008 :  12:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hva er agility?:P
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Stjernekar

Skrevet - 05/02/2008 :  15:52:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det bare registrerte som kan starte agility? Hvir finner man mer opplysninger om dette?

Opprinnelig postet av Itsrik

Hva mener du med registrerte? Agility er bare en hundesportsgren. Du kan lære hesten din det for moro...

Janita: Agility er en konkurranseform for hunder. De hopper over hinder, går slalom og slikt. Sikkert sett det på TV

(meg og gamlebikkja Chira i våres storhetsdager)
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 05/02/2008 :  17:58:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Åkei :)

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Itsrik

Skrevet - 10/02/2008 :  13:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet godt det er hundesportsgrein, men i alle fall tror jeg det har blitt konkurranse for shettiser også - men tror kanskje det bare er for de med stamtavle (mine har kun hvitt pass, altså ikke stamtavle). Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.