hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sette hesten på rideleir i fjellet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 sette hesten på rideleir i fjellet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

celine

» VIP

Skrevet - 22/01/2008 :  00:06:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
er det noen som vet om noen som trenger hester på rideleir på fjellet? har ei veninne som hadde super erfaring med dette så tenkte jeg skulle gi det en sjanse.

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 22/01/2008 :  01:42:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
En forening som heter "Hest i næring" har medlemmer som bla. driver med ridning i fjelllet, og de trenger ekstra hester hver sommer. Prøv å finne ut noe her, kanskje. Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 28/01/2008 :  14:23:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Du kan søke på www.fjellrittet.no Torgeir som driver det tar inn hester hvert år for turer i fjellet. Da går hestene en uke av og en på. De går på store fjellbeiter når de har fri i store flokker.

Han bruker mest islandshest og kaldblods, men har hatt en Fredriksborger og. Jeg har hatt min kaldblods der i 3 år og det er super trening for hestene. Du får tilbake en topptrent hest på sensommeren.

Det er KUN erfarene som får ri på turene hans, så du trenger ikke bekymre deg for rytterkunnskapene til de som rir på turene.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/01/2008 :  23:08:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du kan søke på www.fjellrittet.no Torgeir som driver det tar inn hester hvert år for turer i fjellet. Da går hestene en uke av og en på. De går på store fjellbeiter når de har fri i store flokker.

Han bruker mest islandshest og kaldblods, men har hatt en Fredriksborger og. Jeg har hatt min kaldblods der i 3 år og det er super trening for hestene. Du får tilbake en topptrent hest på sensommeren.

Det er KUN erfarene som får ri på turene hans, så du trenger ikke bekymre deg for rytterkunnskapene til de som rir på turene.

Opprinnelig postet av HelleG

Signerer, han er seriøs og driver bra.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 02/02/2008 :  00:48:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Vi trenger noen flere hester til rideturer i fjellet i sommer. Du kan gå inn på vip`en min, der finner du hjemmesideadressen vår og mer info om oss og turene Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.