hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fireåring med hest skadet i ulykke!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fireåring med hest skadet i ulykke!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 31/01/2008 :  00:01:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
HER er noe å reagere på!!:
"- En fire år gammel jente med hest og vogn kolliderte med en bil på riksvei 4 i Nittedal. Jenta kom fra en sidevei og ut på den sterkt trafikkerte riksveien, der kjerssa fikk sleng og kom borti en bil. Fireåringen som var på tur alene da ulykken skjedde, ble kjørt til legevakten lettere skadet."

HVA I ALL VERDEN gjør en fireåring alene med hest og vogn på en vei??!!! Får virkelig ikke håpe at foreldrene hadde latt henne dra avgårde sånn på egen hånd!

Man får vel takke en god del gode makter for at ikke dette gikk virkelig galt!!

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2008 :  16:15:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Er det mulig????

Jeg kan ikke få meg til å tro at foreldrene ville sendt ut ei 4 år gammel jente på kjøretur alene. De kan vel ikke ha visst om det, eller??? I såfall vil jeg nok kalle det meeeeeeeeeget uansvarlig. Kan tenkes at jenta tok seg en tur i hemmelighet på eget iniativ. Og da stiller jo saken seg litt anderledes. Men alikevel. Det er jo ganske horibelt at noe slikt kan skje altså. Men som sagt vet vi ikke hva som ligger bak om hvorfor jenta var ute med hest og vogn slik på egenhånd.

Ja den jenta hadde englevakt altså.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2008 :  18:02:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Mine jenter på 3 og 5 klarer iallefall ikke å legge på seletøy + spenne for vogn alene..!!! Så jeg vil jo tro at noen har hjulpet denne jenta slik at hun har kommet seg ut på tur. Man kan jo bare takke høyere makter for at dette gikk bra!
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2008 :  10:08:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Leste reportasjen i VG nå nettopp, det dreier seg ikke om en "frivillig" tur - men en "løpsk traver" der mor ikke har klart å kontrollere en redd hest...
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/02/2008 :  21:56:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
vel spørsmålet er vel hvor lurt det er og sette en 4åring oppi vogna før man selv sitter der.
Dessuten bør vel plassen man spenner for være fri for ting hesten kan dulte borti og bli redd for.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 02/02/2008 :  01:31:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, da var det "en naturlig forklaring" på 4-åringens "tur"....
Men duverden så glad jeg er at jeg ikke er den mora, hun må ha hatt det forferdelig!!!
Får grøsninger og vondt i magen bare ved tanken på hvordan hun må ha hatt det.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.