hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Da hestene møtte snøhesten, hi hi
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Da hestene møtte snøhesten, hi hi
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2008 :  22:13:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding

Ny dag og mye muligheter, og i dag fikk jeg meg virkelig en god latter. Det hadde sannelig kommet masse snø her i natt og luftegården til hesta var som et stort hvitt teppe. Da jeg slapp ut hesta i dag morres var de både spreke og lekne så de herjet og boltret seg fritt i den rene snøen. Hopp, sprett, tjo og hei :)
Plutserlig fikk jeg så innmari lyst til å lage en snøhest til dem. Så tenkt, så gjort. Hestene fikk snart hilse på sitt nye familiemedlem. De hadde visstnok litt delte meninger om hvor velkommen den nye snøhesten var, men de utforsket den grundig og hilste høflig.

Heffalompen ble tilslutt riktig så sjarmert av den hvite snøhesten og begynte snart å flørte vilt. Han humret og sjarmerte den fremmede hesten helt i senk. Det endte med at han forsøkte å bedekke den, men da datt hele hodet til snøhesten av, til Heffalompens store forskrekkelse. Av alle de hoppene han har forsøkt å bedekke så har da aldri hodet deres falt av før, så dette var ganske skummelt altså, synes gutten.

Men Heffalompen var ikke den eneste som flørtet med nyankommeren. Stjerna hadde også sine runder. Selv om hun først var ganske så på krigsstien, begynte hun tilslutt å akseptere den hvite hesten. Hun begynte å snuse veldig på mulen dens og plutserlig satte hun i ett kjempe hviiiiin, ""IIIIKKKKKKK"" he he.

Jeg knipset masse bilder av dagens underholdning i hestehagen. Ønsker du og se hvordan det foregikk så ta en titt på bloggen min her:

http://hest.no/blogg/?blid=62504&bid=1285

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

Redigert av - *Skogli_Western_Riders* den 01/02/2008 22:17:50
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.