hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor stor er hoppene blitt? Før og nå bilder...:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hvor stor er hoppene blitt? Før og nå bilder...:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2008 :  16:56:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Her kom det føll inatt!
Lagt ut masse bilder på vipen, men kan legge inn noen her også :)
Ble hingst forresten

Det får vel holde, tar helt av jeg
Han er så fantastisk skjønn!
Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2008 :  19:21:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så utrolig fin han er!!! Hvilken rase er det? Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 23/05/2008 :  21:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har sagt det før og sier det gjerne igjen; nydelig baby:) Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2008 :  23:29:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Tusen takk til dere begge, jeg får jo ikke hørt det nok
Er så fornøyd med han, og ikke minst veldig stolt av moren hans, som ikke har hatt føll før. Hun er utrolig flink!

Moren er Varmblodstraver og far er American Painthorse, så føllet er Amerikansk Pinto.
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 24/05/2008 :  02:05:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Suukkhhh!! Så skjønn! Og med sååå fine tegninger. Heldig med den, ja! - En fremtidig avlshingst, tro? Lykke til videre! Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2008 :  08:17:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Ååå det er jo så moro å høre at det er flere som liker han
Synes jeg har vært veldig heldig med han ja!

Om han blir noen fremtidig avlshingst spørs da Mor er jo Varmblodstraver, og far Paint, men føllet har lov til å stille til kåring.
Det skal nok litt til å få kåret en sånn, for i tillegg til å være et bra individ, kan ikke traverbevegelsene være for fremtredende.
Men det er jo ikke umulig Har veldig lyst til å dra på utstilling med han til neste år igjen, for å få en bedømming på han før jeg eventuelt kastrerer.

Tusen takk! Gleder meg til tiden fremover
Gå til toppen av siden

J.Sandbakk

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2008 :  09:41:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det går vel ikke ann å ikke like den der karen, han var jo nydelig
Johanne Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 28/05/2008 :  16:18:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Nå innbiller jeg meg at madammen føller snart altså....
Ho er 9 dager fra å ha gått 11 mnd:

Været er også på vår side, det blir varmere nå. Halemuskulaturen er helt slapp. Juret er knallhardt (men kan fylle seg enda litt til). Ho løfter på halen hele tiden. Ruller seg masse.
Så jeg tipper at det blir føll ihvertfall til neste helg! Da er jeg alene hjemme...

Ellen Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2008 :  16:26:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Å så spennende. Hold oss oppdatert da
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 29/05/2008 :  01:44:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehhh - noe såååå drektig har jeg knapt sett siden mine egne smådamer var nær ved å sprekke før føllet fant det for godt å komme til verden.
Og dama ser ut til å kose seg, ja, hun har sjarmert meg ihvertfall. Skal bli spennende å se resultatet av DEN magan!
Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 29/05/2008 :  23:11:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Nå er melken en nyanse fra å være Tinemelk-hvitt, og i fjor så kom føllet 6 dager etter at melka var nesten-hvit... Juret har fyllt seg enda mer, og spenene er også halvveis fyllt.
Men i år har ho fyllt juret raskere enn i fjor og jeg tipper ho føller natt til lørdag eller søndag. Det er nemlig meldt finvær, sammenlignet med hva vi har hatt hiitil (5 grader nå og så blir det 15 grader på lørdag).

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 29/05/2008 :  23:13:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Nå er melken en nyanse fra å være Tinemelk-hvitt, og i fjor så kom føllet 6 dager etter at melka var nesten-hvit... Juret har fyllt seg enda mer, og spenene er også halvveis fyllt.
Men i år har ho fyllt juret raskere enn i fjor og jeg tipper ho føller natt til lørdag eller søndag. Det er nemlig meldt finvær, sammenlignet med hva vi har hatt hittil (5 grader nå og så blir det 15 grader på lørdag).

Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.