hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor stor er hoppene blitt? Før og nå bilder...:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hvor stor er hoppene blitt? Før og nå bilder...:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 18/04/2008 :  12:59:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dagens rapport: Ikke føll inatt heller.... er så verpesyk at jeg nesten ikke holder ut! Det bare MÅ bli føll i helga!!!!!!!!! Da kommer det MASSE bilder ja! Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 25/04/2008 :  09:07:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er ventetiden ENDELIG over for meg og!!! Ca 20 dager på overtid blei ei NYDELIGGE hoppa født. Fikk tlf fra stallen igår halv elleve at nå var føllet komt. Heiv meg i bilen og hun var enda våt når jeg kom... Har sovet i stallen inatt, og vært våken hver time for å sjekke... Alt går bra og jeg er bare såååå stolt og lykkelig!!!

Nå har jeg vært hjemom for å ta meg en dusj, så nå er jeg på vei ut dørene, og skal tilbake til stallen:))))))

Mer rapport kommer senere... åsså bilder da!!:) (har ikke tid til slik nå)
Gå til toppen av siden

Justforfun+Rilight

Norway

Skrevet - 25/04/2008 :  10:19:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJustforfun+Rilight  Svar med kopi av melding
Nå er ventetiden over for min del også. 1 måned på overtid kom det i natt et hingsteføll, men det går dessverre ikke så bra med han foreløpig. Håper han kan komme seg etterhvert, men tør ikke få for store forhåpninger. Er veldig lei meg nå, selv om vi ikke helt kan miste forhåpningene ennå. Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 25/04/2008 :  20:05:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så trist da.. hva som er galt?? Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2008 :  22:49:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er ventetiden ENDELIG over for meg og!!! Ca 20 dager på overtid blei ei NYDELIGGE hoppa født. Fikk tlf fra stallen igår halv elleve at nå var føllet komt. Heiv meg i bilen og hun var enda våt når jeg kom... Har sovet i stallen inatt, og vært våken hver time for å sjekke... Alt går bra og jeg er bare såååå stolt og lykkelig!!!

Nå har jeg vært hjemom for å ta meg en dusj, så nå er jeg på vei ut dørene, og skal tilbake til stallen:))))))

Mer rapport kommer senere... åsså bilder da!!:) (har ikke tid til slik nå)

Opprinnelig postet av TiaogJamie

Masse masse grattis. Tenker det er en god følelse at ventetiden endelig er over he he. gleder meg til å se bilder av den lille

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2008 :  22:51:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er ventetiden over for min del også. 1 måned på overtid kom det i natt et hingsteføll, men det går dessverre ikke så bra med han foreløpig. Håper han kan komme seg etterhvert, men tør ikke få for store forhåpninger. Er veldig lei meg nå, selv om vi ikke helt kan miste forhåpningene ennå.

Opprinnelig postet av Justforfun+Rilight

Huff så trist og skummelt. Får virkelig håpe at den lille krabaten kommer seg. Har du fått tatt noen bilder av han ennå?

Masse god bedring med vesletassen og lykke til.

Gå til toppen av siden

Mararia
» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2008 :  14:46:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en uke til hoppa mi har termin (5. Mai) Men juret her ikke begynnt å fylle seg. Hun her heller ikke blitt så mye løsere på bakparten, men jeg merker jo noe da. Det blir nok litt på overtid, men jeg er sÅÅÅ utolmodig.
De andre på stallen har spådd et hingsteføll, så jeg lurer på om de har rett.
Legger inn bilde av hoppa litt seinere.

Den som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger, vet ikke at hester ikke er gratis Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  16:00:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Stjernas mage har vokst så mye bare de siste dagene

Dette er tatt for 8 dager siden (13 dager før termin):

Dette er også tatt for 8 dager siden (13 dager før termin):

Dette ble tatt i dag, 5 dager før termin

Nå lurer jeg veldig på om jeg har regnet helt feil på termin datoen. Hun ble bedekket første gang 6.juni. Hvilken dato blir terminen på da? Noen som kan svare på dette?

Ennå ingen fylning i jura hennes, men jeg venter, og jeg venter, og jeg venter........

Jura hennes 9 1/2 måned drektig

Jura hennes 13 dager før termin

Redigert av - *Skogli_Western_Riders* den 29/04/2008 16:05:37 Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 29/04/2008 :  20:34:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
ER ikke så enkelt å sette termin, men jeg satt "termin" 11 mnd etter siste bedekking.. og prinsessa mi kom 11 mnd og 20 dager etter siste bedekking (ble inseminert 3 ganger)

Jura så litt små ut da... MEN de er så utrolig disse damene våre!!

Må bare legge til at mi prinsesse er et lite troll som klarer seg meget fint!

hjemmeside: http://www.piczo.com/amantecarissima
Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 29/04/2008 :  20:34:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
ER ikke så enkelt å sette termin, men jeg satt "termin" 11 mnd etter siste bedekking.. og prinsessa mi kom 11 mnd og 20 dager etter siste bedekking (ble inseminert 3 ganger)

Jura så litt små ut da... MEN de er så utrolig disse damene våre!!

Må bare legge til at mi prinsesse er et lite troll som klarer seg meget fint!

hjemmeside: http://www.piczo.com/amantecarissima
Gå til toppen av siden

McOogCo

» VIP

Skrevet - 29/04/2008 :  21:33:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
11 mnd og 11 dager er vel liksom "fasiten"

hehe, dette til tross for at alle varierer
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  21:45:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Tror jeg har regnet litt feil på terminen til Stjerna jeg da. Kom frem til at hun hadde termin 3 mai (aner ikke helt hvordan jeg kom frem til den datoen) Stjerna ble bedekket første gang 6 juni, det er alt vi vet fra hingstslipp perioden. Så om vi regner 11 måneder og 11 dager fra den datoen så vil terminen hennes falle på 17 mai Hadde vært litt artig om den velse kom da, he he. Men dette betyr at ventetiden for oss vil bli enda lenger enn først antatt Da er det plutserlig 18 dager igjen til termin og ikke 5 slik vi har trodd..... Deprimerende he he. Men det viktigste er at alt går bra uansett hvor lenge vi må vente.
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 30/04/2008 :  00:31:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, min gamle ungarske "guru" sa også 11 mndr. og 11 dager - med litt mindre for hoppeføll og litt mer for hingsteføll (ca. en uke lenger).
Så kanskje du må sitte føllvake i bunad - he he.....
Lykke til!!
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2008 :  07:32:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, min gamle ungarske "guru" sa også 11 mndr. og 11 dager - med litt mindre for hoppeføll og litt mer for hingsteføll (ca. en uke lenger).
Så kanskje du må sitte føllvake i bunad - he he.....
Lykke til!!

Opprinnelig postet av T. Boysen

He he, ja da tror jeg nok at jeg bytter ut budnaden med ridebukse og genser og flytter inn i stallen, hi hi. Men vil mye heller sitte føllvake enn å fly rundt i 17.mai tog og goffle i seg pølser, ikke sant ?

Gå til toppen av siden

Mararia
» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2008 :  14:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja føll er mye mer spennende enn 17. Mai, selv om det er ganske skøy det også.
hoppa mi ble bedekket 5. juni, så jeg må sitte vakt 16. Mai hvis 11 mnd og 11 dager er slik det blir.

Den som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger, vet ikke at hester ikke er gratis Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.