hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva betaler du for stallplass?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva betaler du for stallplass?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

helert

Skrevet - 07/02/2008 :  11:35:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og hva er da inkludert? (Fôr, utslipp, møkking,) Har du tilgang på ridebane?

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  13:16:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Betaler 650 pr boks, kun inkludert luftegårder + beite. Da ordner jeg absolutt alt selv, så man kan si at jeg leier "lokaler".
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  15:26:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
betaler 2400kr med utslipp, på med dekken, foringer 3stk, ridebane, ridehus, flis og selvfølgelig luftegården da med 8kg høy om dagen bet jeg 3200kr i mnd
smil til verden så smiler den til deg :)
Redigert av - meandmyhorse den 07/02/2008 15:33:17 Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  15:33:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hehe, betaler ingenting jeg..
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 07/02/2008 :  16:56:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har stall selv, og lager høy selv, så betaler ingen ting jeg heller:) Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  18:39:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
det lurer jeg på hva det koster og ha hest hjemme mange sier de ikke betaler noen ting men noe koster det jo vann strøm flis for osv hva koster dette ca i mnd
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Rude

» VIP

Skrevet - 07/02/2008 :  19:34:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 1200 pr mnd for boks og ridehus. Flis, høy og kraftfor kommer utenom. Blir tilsammen ca 2200 pr mnd tilsammen for boks, høy, flis og kraftfor
In riding a horse we borrow freedom Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  21:03:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Vann koster ingenting, flis får jeg gratis ;)
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Stjernekar

Skrevet - 07/02/2008 :  22:44:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hestene mine hjemme. De går på utegang.
Skal jeg regne grovd på kostnadene på en hest pr mnd så er det
60kr for halm.
1000 kr for høy (har ikke eget høy til hestene, alt går til sauene) og
300 kr for kr.for.
Eneste strømmen jeg bruker er til gjerde, og varmelampa til å tørke utsyr.
Så si 1500kr for jeg har sikkert glemt noe...
I bunn og grunn tror jeg ikke det er så mye billigere, for du må jo gjøre all jobben selv...
Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 08/02/2008 :  01:21:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det lurer jeg på hva det koster og ha hest hjemme mange sier de ikke betaler noen ting men noe koster det jo vann strøm flis for osv hva koster dette ca i mnd

Opprinnelig postet av hidalgo_min

Jo, det har du rett i. Kjøper ca. 2 kraftfôrsekker i måneden, det blir 500,- også på høsten kjøper vi inn nok spon til hele vinteren(vi lagrer det), så det koster jo noen tusen. Og så er det strøm og vann. Men slipper å betale for stallplass og høy, siden vi lager det selv.
Gå til toppen av siden

SiljeOgSolveRoss

Skrevet - 09/02/2008 :  22:25:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har gratis stallplass=D
Betaler 500kr i mnd for bare høy, og de forer alle gangene,
tar inn og ut, setter på dekken osv..
Vi kjøper kraftfor og det blir ca 200kr i mnd for bare kraftforet.. pleier ikke å kjøpe for hver mnd
for det varer litt lengere enn bare 1mnd..
Har ikke tilgang til ridebane/ridehus=(

Da blir det ca 700kr pr mnd=) Ikke så dyrt syns jeg;P
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2008 :  18:47:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
ca 3700 pr måned :/ boksplass, spon og mat. rimlig dyrt, men fint anlegg :)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 17/02/2008 :  00:02:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av hidalgo_min

Ja, noe koster det jo. nå når vi (endelig!) har fått egen stall, regner jeg at hver hest koster ca 1500 kr i mnd, selv om det vel i praksis er mer, når man tenker på utgifter til vaksine, ormekur og sånt "forefallende".
Men da har jeg regnet med kjøpt høy, fra neste år skal vi slå selv, så da vil det vel blir noe rimeligere...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 17/02/2008 :  11:09:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Postet - 07/02/2008 : 18:39:42

Jeg er så heldig og få ha hestene mine gratis hos Onkelen min. Da har jeg masse jorder og ri på, ridehus ca 20min skritte tur unne og ridebaner over alt.
Jeg kjøper høy selv som blir ca 1200kr i måneden. Men når jeg forer med rundball så blir det 500kr i måneden.
Kraftfôret koster 500kr for kraftfôr i måneden.
Flis er 5kr søppelsekken... ca 200kr i måneden
Halm får jeg gratis.

Så på 2 hester i måneden blir det 1900kr om sommeren og 1200kr om vinteren. litt +/- da men ca.
Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 26/02/2008 :  20:35:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg betaler 1500 for boks, ridehus og flis.høy og kraftfor betaler jeg utenom. kan betale 400,- ekstra for utslipp av hest. Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2008 :  11:08:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
2000 pr hest. Inkluderer utegang - og innslipp/utslipp de dagene været er for dårlig til at hestene kan gå ute om natten, og vi ikke er tilstede selv. Høy og foring de dagene vi ikke er der selv - og måking OM hestene har vært inne, og skal stå en natt til om vi ikke er tilstede selv. Ellers møkker vi når vi kommer, også om møkka har ligget i 2 dager og hestene har gått ute i den tiden. Flis er også inkludert. Tilgang til ridebane en sjelden gang - om det ikke er for glatt, eller den er opptatt fra før (det er den som oftest) Sommerstid betaler vi 1000 pr hest, utegang hele døgnet.
En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.