hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva betaler du for stallplass?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva betaler du for stallplass?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/02/2008 :  21:16:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
1500 hele året.
Kjøper kraffor og møkker selv.
Tilgang til ridebane.
Forings uker om vinteren.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2008 :  21:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
For leie av boks, ridebane, utslipp hver dag, 4 foringer ++ betaler vi 1800 per hest, 3600 for begge.. Vi betaler 1299 for høy tilsammen på begge hestene mine..Jeg bruker ca 10 flisballer i månden, det kommer på 600 kr.. Jeg betaler også 400 kr for å ha hesten på Vita Floor.. Alt dette kommer på 6474 kr.. Er veldig dyrt! Utenom detter er det gså kraftfor ++ som jeg må kjøpe.. Men til gjenngjeld er det et supert og spennende miljø.. www.stalleikeberg.no
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

A-F

» VIP

Skrevet - 23/03/2008 :  19:30:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
1800 ,-
inkl. Stor boks, vann, høy, silo, flis, stort beite m/andre hester, utslipp, innslipp, fôring, ridebane, meget gode turmuligheter.
Ikke inkl. møkking, kraftfôr.
Gå til toppen av siden

Inga+Bailey

» VIP

Skrevet - 23/03/2008 :  23:08:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500,- for ingenting, egentlig.. Bare boksen, et gjørmehull av et beite, og sure stalleiere som ikke gidder å holde stallen ved like

Ny stallplass? Ja takk!

BAILEY TRENGER HELFÒRVERT!! Se finnkode: 15931305 for mer informasjon. Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2008 :  23:26:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Betaler 3500 kr mnd. Inkluderer silo, stallens kraftfor (grøt), flis, inn- og utslipp, alle foringer (morgen, midtfor og kveld), 2 ridebaner, rundpaddock, små grusveier i stalleiers skog som blir måkt om vinteren, fantastisk miljø, fantastiske turmuligheter (Nordmarka) og masse plass til utstyr.

Hvis stalleier må møkke koster dette kr 30 pr./gang. Ellers hvis man skal ha på dekken kommer dette på 200 kr mnd, og hvis man skal ha på og av dekken kommer dette på 300 kr mnd.

Jeg kjøper eget kraftfor da jeg ikke vil fore med grøten som blir gitt her.

Synes slett ikke dette er ille til å være i Oslo..

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 24/03/2008 :  21:19:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Betaler det samme som deg Inga+Bailey. 500,- pr boks. Har to hester.

Flytter hestene i mai til et hestesenter hvor jeg skal betale 2250,- pr måned for en islandshest og 1500 for shetlandsponnien.

Leien inkluderer;
Foring morgen og kveld, + hestene blir sluppet ut og satt inn.
Fri tilgang til dressurbane og ovalbane
Grovfor,kraftfor,vitaminer,tran og makkekurer
Spon
Oppholdsrom,toaletter og dusj

Inni leieavtalen er det satt av 5 helge avløsninger i året + en uke om sommeren. Da er det mulighet for å overnatte i egen liten hybel på stallområdet.
Får også gratis hjelp til å ri og kjøre inn shetlandsponnien.

Gleder meg som en unge til å komme fra "ingenting" til et noe mer "paradis" i forhold.
Gå til toppen av siden

Siri_og_Løkkenarr

» VIP

Skrevet - 29/03/2008 :  22:34:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 2900 kr i mnd. Dette inkluderer boksplass, flis, høy, kraftfor, luftegård, fôringer, inn- og utslipp og ridebane m/hindermatriel.

På tidligere stall var det 2500 kr i mnd for inn- og utslipp, luftegård, fôringer, møkking, ridebbane m/hindermatriel, dekken av og på og boksplass.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.