hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har skjedd med "logo'ene"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva har skjedd med "logo'ene"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 27/04/2008 :  00:12:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var borte fra Hestemarked en uke, og da jeg gikk inn igjen, var bildene til innskriverne, helt på venstre side blitt "borte" - bortsett fra første innskriver - og da med samme bilde på alle innlegg, uansett innskriver.
Har flere dette "problemet"?
Nå må jeg nøye lese/sjekke hvem som har skrevet inn, mens jeg før bare kunne se på bildet, og kjenne igjen folk.

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2008 :  01:39:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp har akkurat samme problemet, skikkelig irriterende! Opplever også at hvis jeg trykker på vip på et av de bildene som er under første innlegg kommer jeg inn på vipen til den som har skrevet innlegget!
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 27/04/2008 :  01:51:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaa, bare se her: Her kommer "mitt bilde" inn på svaret til "sPikE" - ikke noe særlig, liksom!
Ehh - hva betyr "2-tallet"??
I vårt "skravleforum" på Hestemarked har det vært et "ærlighets-symbol" at vi stiller opp som "de personer vi ER", og da med et utvalgt bilde som "symbol" for ens egen identitet.
Det er altså flere som avventer "løsning" på denne saken.
Vi som skriver inn på Hestemarked.forum har VALGT å stå frem med navn og bilde - og DET må respekteres. - Ja, det er nok av personer på andre fora som ikke "tør" si hvem de er.....
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/04/2008 :  09:35:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Samme spørsmål har blitt stilt under forumet "spør hestemarked". Slitsomt at de ikke gjør noe med dette her snart!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  16:09:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Nå ser det ut til å være rettet opp igjen. Det var bra :)
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  16:52:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er så koselig når HM gidder å svare deg.
Om noen skulle ønske et forum med oppegående moderatorer og litt mer aktivitet enn dette slowmotion forumet så finnes det heldigvis bedre alternativer.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  17:56:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
andre alternativer med store feil er ikke noe jeg ønsker. takk gud for MIX
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/04/2008 :  19:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det finnes alternativer uten store feil, sjekk signaturen min

MIX er veldig greit det, men det skjer veldig lite her, og er lite svar å få, men er her endel likevel jeg da.

www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.