hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hingst
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hingst
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Baldrine

Skrevet - 14/07/2008 :  21:01:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et lite eller kanskje litt stort spørsmål, jeg håper jeg får svar på.. 2009-2010 skal jeg bedekke hoppa mi, men jeg vet ikke med hvilken hingst. Jeg har rett og slett ikke peiling, men det jeg vet er at det skal være en fjording hings med god gemytt og bra stamtavle, men hvor jeg finner det og pris osv da er jeg helt grønn... Er det noen som har lyst til og gi meg noen tips på fjording hings?

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 15/07/2008 :  05:31:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går først ut fra at du har ei fjordingmærr. Har hun "papirene i orden"? Det er en forutsetning for at du kan få parra hoppa di med en avlsgodkjent fjordinghingst.

Foreslår at du tar kontakt med Fjordhestlaget - de har en internettside, som sikkert er interessant for deg å lese. Her står det om hvilke hingster som stilles og blir kåra for avl, og hvor de står i landet.

Og så har NHS (Norsk Hestesenter) mye informasjon om avl av norske hesteraser.

Du kan rette videre spørsmål om egnet fjordhingst til din hoppe på disse stedene.
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 15/07/2008 :  05:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går først ut fra at du har ei fjordingmærr. Har hun "papirene i orden"? Det er en forutsetning for at du kan få parra hoppa di med en avlsgodkjent fjordinghingst.

Foreslår at du tar kontakt med Fjordhestlaget - de har en internettside, som sikkert er interessant for deg å lese. Her står det om hvilke hingster som stilles og blir kåra for avl, og hvor de står i landet.

Du kan rette videre spørsmål om egnet fjordhingst til din hoppe på disse stedene.
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 15/07/2008 :  05:32:26  Vis profil  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/07/2008 :  22:26:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Meld deg inn i forumet på www.fjordhest.net/forum
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 17/07/2008 :  00:23:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Lunner Gråen vil jeg anbefale!:D Pappaen til min skjønne godgutt^^,
Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 17/07/2008 :  12:01:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Fjordhoppa mi er hos hingsten Elvar i sommer. :)
http://www.fjordhest.no/hingstekatalog/vis_hingst.asp?mode=vis&id=65

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 17/07/2008 :  19:51:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elvar var en KJEMPE fin hingst da Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/07/2008 :  20:50:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hvem er hoppa di etter? Og hvor bor du?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 18/07/2008 :  10:46:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Jeg?
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.