hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor er det mest morsomt å ri tur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hvor er det mest morsomt å ri tur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

FivaOgAnnette

» VIP

Skrevet - 19/07/2008 :  13:15:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange synes det er perfekt å ri på en strand, andre synes langs en innsjø, andre i skogen, andre i fjellet, og andre langs en lang grønn eng! Men hva synes du??

:D

Northernlights

Skrevet - 19/07/2008 :  19:38:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker best å ri i kupert terreng, bratte bakker som vi må klatre oss oppover og i skogen hvor det har falt en trestamme eller to som vi kan hoppe over. Dette setter min tidligere løpshest (galopp) veldig pris på, og selfølgelig jeg også

Gå til toppen av siden

Ridegutt

Norway

Skrevet - 21/07/2008 :  14:18:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var ute og ridde rundt en liten innsjø i dag. Det var fint, men litt kjedelig. Må si jeg også foretrekker å ri i skogen.
Ridegutt Gå til toppen av siden

Thea_Amanda

Skrevet - 21/07/2008 :  22:15:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skogen:D Bakker både opp og ned. Hoppe grøfter og stokker, det er gøy!:) Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2008 :  16:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
I skogen og på fjellet! Et lite vann langs en av rutene er heller ikke å forakte:)
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2008 :  18:32:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig glad i å klatre med hest i veldig bratt terreng. Det er bare sååååå utrolig artig når hesten omtrent må ake seg nedover på rompa fordi det er så bratt. Ellers har jeg alltid drømt om å få bade med hest. Har aldri fått gjort det. Kanskje jeg får sjansen til dette i sommer? Det ser jo bare helt herlig ut.
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 24/07/2008 :  19:33:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Overalt ;)
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 06/08/2008 :  20:11:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Over alt!:D
Men skog er en klar favoritt^^,

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.35 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.