hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fôr til utegangshest..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Fôr til utegangshest..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

mariakaogcindy

Skrevet - 06/08/2008 :  22:54:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja

Du får ha masse lykke til framover
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 07/08/2008 :  02:06:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg skriver også velvalgte ord som så bare blir "borte" - blir gønn av irritasjon, for man husker jo ikke ordrett hva man har skrevet.

Selvfølgelig er det optimialt at en hest er sammen med andre hester, og det er bare råd jeg kommer med.
Gå til toppen av siden

vkaro

» VIP

Skrevet - 07/08/2008 :  17:28:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
bare husk at hester ikke har galleblære som oss mennesker, derfor det er viktig at de får tilgang på mat ofte og i små posjoner da magesekken er liten... på fri tilgang regulerer de dette selv sef..
de får lett magesår av gallen hvis ikke gallen har noe å "jobbe" med..
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 08/08/2008 :  15:46:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Han vil ha tilgang på mat nesten hele tiden, selv om han skal stå inne om nettene:)
Det blir foringer om morgenen, to ganger om dagen og om kvelden:) Kanskje om natta også - hvem vet?=)

Nå som salg ikke lenger er noe å diskutere kommer jeg vel til å være så mye hos ham at han blir drittlei av meg, for å si det mildt:D

(Som noen av dere kanskje har forståelse for har jeg ikke vært så mye med ham nå i det siste, fordi da ville et evt. salg ha blitt MYE værre!)

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 09/08/2008 :  17:49:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 09/08/2008 :  17:50:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Jeg måtte bare sjekke om jeg fikk til å legge ut bilde...
Gjorde jeg det?

Dataen min er veldig rar..

mariakaogcindy

Skrevet - 09/08/2008 :  18:05:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, du klarte ikke å legge ut bilde

Skal prøve å forklare åssen du kan gjøre det (jeg er veldig dårlig til å forklare)

Du går på www.hestemarked.no
Så går du på "Din medlemsside"
Så trykker du på vis galleriet der står det hva du har kalt alle bildene dine, så trykker du på den skriften du vil se bildet på.
Vis det var riktig bilde legger du filen ned ved å trykke på den "streken" øverst i høyre hjørne.
Så går du på "mix-debatt" og den du vil legge inn bilde på også svar på emne (som du gjør for å skrive i mix debatten...)
Så skriver du inn passord og brukernavn og under der er det sånne tegn...Der trykker du på den med bilde av et fjell og en sol/måne på... Da kommer dette opp , da trykker du i midten av disse to.
DA tar du opp det bilde som du har lakt ned. Så kopierer du internett adressa på øverste linje og limer den mellom (
Så trykker du på send nytt svar og VOILA

Lykke til med å klare å forstå forklaringa mi
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.