hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 ...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SariaogWenche

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2008 :  20:35:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSariaogWenche  Svar med kopi av melding
Ting ordnet seg heldigvis foreløpig ihvertfall :)
Redigert av - SariaogWenche den 04/09/2008 20:18:41

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2008 :  20:48:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
grusomt å måtte tenke tanken på å kvitte seg med sine kjære "barn"....

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 21/08/2008 :  21:30:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøvd å få tak i fôrryttere til dem ??

Eller sette de bort på helfôr til du har tid ??
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 22/08/2008 :  01:29:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forstår deg så veldig godt! Hadde det omtrent likedan for 6 år siden.
Var selv blitt alvorlig funksjonshemmet etter to store ryggoperasjoner, min mor var dødssyk i kreft, min mann hadde hjernesvulst, min datter var bare 10 år, og min uføretrygd tilsa ikke hestehold for en hest som jeg ikke kunne ta meg av. Så ingen annen løsning enn salg, og en flott familie på en gård på Vestlandet ville ha henne.
Så gikk to år - min mor og mann var døde, og min datter 12 år og hestefrelst, og SÅ fikk vi en telefon: "Vi vurderer å selge Sunniva fordi vi ikke har nok stallplasser - er du interessert i å få henne tilbake?" - Jeg KUNNE ikke si nei, og etter 17 timer på transport fra Vestlandet kom hun HJEM igjen - i stallen hvor hun var født - og lykkeligere hest har jeg aldri sett!
Nå er hun 24 år og stortrives.
Gå til toppen av siden

SariaogWenche

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2008 :  06:58:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSariaogWenche  Svar med kopi av melding
jeg har prøvd allt tror jeg...Saria har vært mye fram og tilbake hos jenter som har hatt henne på for de siste årene pga. at jeg ikke har greid å slippe helt taket og heller selge henne. hun er 20 år nå og jeg synes at hun fortjener å komme til en plass som hun kan få bli resten av livet, hun har flyttet nok.

her hjemme er det ingen ledige hestepassere, ikke av dem man kan overlate så mye ansvar til og stole på at de gjør som de får beskjed om ihvertfall.
Vesle Nadira er jo bare en beibi ennå, og det er vanskelig å finne noen som vil ha et føll på for, og trene det slik som det behøver.

Mulig jeg er litt vanskelig her, men jeg lar ikke hvem som helst ta seg av jentene mine, bare for at jeg skal få beholde dem...de fortjener bedre...
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 22/08/2008 :  18:29:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Det er skrekkelig synd! Jeg var nettopp i en omtrent samme situasjon, bare at jeg ikke hadde noe sted å gjøre av gullklumpen..

Jeg vet nå at jeg aldri vil selge Tassen før jeg absolutt MÅ, og det ser jeg ikke at du må enda? Det går jo ann å sette dem bort på for, og jeg vet selv at før jeg fikk Tassen ville jeg faktisk ha et føll på for=) Jeg er nok ikke alene om å ville ha det:)

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

SariaogWenche

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2008 :  21:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSariaogWenche  Svar med kopi av melding
Nå har jeg satt ut en annonse her, der jeg etterlyser noen som vil ha dem på for i noen år frem til ting roer seg her, og jeg får mer tid til dem selv. Håper på respons, da salg er absolutt siste utvei.
Får vel legge ut annonsen andre steder også tenker jeg...
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 23/08/2008 :  17:44:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Huff, så forferdelig..
Jeg la også ut Tassen for salg, men har sletta annonsa.
For noen dager siden ringte ei jente og spurte om han, men da sa jeg bare "Man selger ikke venner!"

Joda, det var frekt, men jeg var midt i en trening med Tassen=)

Jeg håper det ordner seg for deg også!

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

SariaogWenche

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2008 :  19:40:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSariaogWenche  Svar med kopi av melding
Slettet annonsene jeg også i dag...er ikke helt klar for det ennå kjenner jeg.
Har diskutert det med mannen min også i dag, og vi ble enige om å prøve å flytte dem til en utegangsstall ikke langt her ifra. Der kunne kanskje eieren hjelpe til med det daglige stellet, de dagene som ble umulig for meg :) Og her slipper jeg ihvertfall å tenke på at jeg må få satt dem ut til den og den tiden, eller inn igjen på kvelden...

Håper sånn at det kan gå! Så får heller Saria gå en stund uten å bli brukt noe særlig, men hun trives godt bare hun har mat og får stå masse ute. Hun begynner jo å bli gammel også, så jeg tror hun nyter latmannslivet litt også :) Så får jeg prøve å skaffe meg litt hjelp fra de rundt meg.
Gå til toppen av siden

VitaRosita

Norway

Skrevet - 26/08/2008 :  13:20:08  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
Uff, så utrolig trist... Vet ikke hvordan jeg ville følt det hvis jeg var i samme situasjon. Håper jeg slipper å oppleve det...:(

Du får ha masse hell og lykke fremover, og håper det går bra=)

Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2008 :  14:27:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ting ordnet seg heldigvis foreløpig ihvertfall :)

Opprinnelig postet av SariaogWenche

Så bra:-)

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.