hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan kom du i kontakt med hester?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Hvordan kom du i kontakt med hester?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

babylon

Skrevet - 21/02/2003 :  19:40:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min kjære mor er nok grunnen, da hun tok meg med på levajok rideskole for å ri var jeg bare 4 år... Jeg syntes ridning var kjempe morsomt og jeg ville ikke slutte av da mamma ble lei av å springe i ring etter hesten som travde... Etter dette slukte jeg alt som het hesteblader, bilder og i det hele tatt hester.... Nå er jeg 15 og har ridd regelmessig siden jeg var 6 år... Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  13:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Faren min eier en stall som har vert siden beg./midten av 1900 tallet. (før var det gård,men nå er det en koselig stall m/13 boxer!)-Vi bor rett ved siden av stallen..
Jeg har vert i stallen siden jeg lærte å gå for å si d sånn.. Fikk min første "hest" da jeg var 3 år vel..(?). Det var et Shettis føll.. "Ridde" da også litt på moren... Hadde et års opphold når jeg var 5 år.. Fikk min 2. hest når jeg var 7. En nordlandshest.. Hun lærte jeg å ri på.. Hun fikk etterhvert 2 føll,og jeg hadde hun i 5 år.. Da det ene føllet var gammelt nok ridde jeg det inn selv! Da var jeg 12 år.. Så solgte jeg alle 3 nordlandshestene,og fikk meg en sportsponni i fjor sommer.. Hun solgte jeg for 2 måneder siden,for kjemien mellom meg å hesten stemte ikke helt.. Nå koser jeg meg med en Irsk.vbl. ridehest,og starter stevner osv,, Nå er jeg nettopp fylt 13 år! Jeg har gått,sluttet på litt forskjellige rideskoler,men har vel gått tilsammen 2/2 1/2 år... Går nå på privat sprang kurs....
Dette er min "historie"... :o)
Gå til toppen av siden

lm
» VIP

Skrevet - 22/02/2003 :  18:02:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bodde fra jeg var 0-5 på et stutteri så hadde hester rundt meg hele tida, var nok derfor jeg begynte med hester ja. Fikk min første hest sammen med søstra mi når jeg var 1.mnd gammel, men tanta mi tok av seg den da. Jeg lærte å ri av tanta mi, og av mora mi. Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  20:26:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
må lån herrin litt i ferr og få frammheva ei link i (a)

http://s149.photobucket.com/albums/s42/HS_Heidi/?action=view¤t=Hunterb_0001.flv

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.