hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Røket både den overfladiske og dype bøyesene..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Røket både den overfladiske og dype bøyesene..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2008 :  22:02:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er det som er problemet, vet'ene kan verken si fra eller til. De antar jeg kan bruke han så lenge han ikke halter, men jeg klarer ikke sette meg opp på en hest som har røket to sener. Han herjer litt på beitet (dvs, herjing når det gjelder han er kanskje å trave/kort galopp totalt 10 min på ett døgn). Han er glad og fornøyd, humøret er på topp, matlysten er det ikke noe å si på, og han er fremdeles like glad i damer. Så sånn sett skulle man tro han er frisk.

Så vidt jeg har skjønt så er det ikke noe å gjøre med dette.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 19/09/2008 :  01:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm - ja, da vet jeg ikke mer å foreslå. Er ikke veterinær, men "bare en skarve fysioterapeut".

Hvis en vet mener at han brukes, ja, så kan ikke jeg råde imot.

For et år siden opplevde vi den tragedie at min nieses vakre araber klarte å falle - på et helt flatt jorde - og brekke et forbein på to steder. Avliving på stedet var eneste utgang. Som veterinæren sa: "Sånt skal bare IKKE gå an!" (Vi fant heldigvis en ny hest til henne.)

Og når det gjelder din hest, så må jeg si det samme: "Sånt skal bare IKKE gå an."
At han beveger seg omtrent som normalt og ikke viser smerte. For meg er det noe som "skurrer" her, og jeg håper vet'ene finner ut av det.
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2008 :  23:00:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Veterinærene har sagt at de antar jeg kan bruke han, men jeg setter meg ikke opp på en hest som har røket to sener, det klarer jeg bare ikke.

Har ikke hørt noe på 1,5-2 uker, begynner å gi dem opp!

Men takk for mange gode råd hvertfall Håper jeg snart finner ut noe mer anf det dyret mitt, for hans og min del!

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/09/2008 :  03:11:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, ja. Håper av hele mitt hjerte at ting ordner seg. Krysser alt jeg har. Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2008 :  15:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Takk, det håper jeg også!
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.