hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kuleste turkamerat søker forrytter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Kuleste turkamerat søker forrytter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Doogie

Skrevet - 14/09/2008 :  13:28:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:)
Jeg er en jente på 17 år som Søker en forrytter 1-2 ganger i uken, helst over 18 år. Jeg har hest på Hauger Gård i Maridalen (Nordmarka, Oslo). Jeg eier en 15 års gammel Kalblods hoppe, som heter Athea. Hun er en utrolig fin turkamerat som ikke er redd for noe, og er alltid like kald i hodet. Faren min har vært på flere overnattnings turer med hun, uten problemer. Hun er ikke like glad i banen, men er ganske flink hvis man jobber med hun godt nok. Hun elsker å kjøre tralle, så om vinteren blir hun brukt mye i kanefart. Så hvis du har interresse for kjøring, er det fullt mulig.

Vi er også en gjeng på stallen som spiller Polocrosse, en utrolig kul hestesport som ingen kan stå imot;) Så det er nok av ting å variere ridningen med.

I Nordmarka har man som sagt uendelig med skog og turmuligheter. Hauger Gård er en såkalt "western stall", der mange rir med cowboy sal. Det er en veldig behagelig sal å ri på tur med, noe som kommer godt med på lange dags/helge turer.

Hvis du er intressert i å ta en titt på Athea, eller ta en liten hesteprat, så ta kontakt på: 95 72 45 26 eller 92 45 40 41 eller du kan sende en mail på: bompi60@hotmail.com

PS. hestemarked profilen min er : *Athea & Amadeus* , bruker den aldri, men er bilder av Athea der hvis du er intr.;)

Mvh
Andrea :)

Redigert av - Doogie den 14/09/2008 13:39:09
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.