hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forplan
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Forplan
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 11/12/2008 :  19:42:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
okidoki;) nå har jeg skaffet sånn multivitaminfôr. det var ei stor bøtte (det er vel rett) Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 13/12/2008 :  08:57:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, da har du kjøpt riktig

jeg har selv en shettis og hvet hvor lette disse blir overvektige å det er IKKE bra

Min er mindre enn din min er 83cm høy og skal egentlig veie 90kg men hun veier 130kg men hun er drektig så det er derfor.. Så din skal nok ikke veie mer enn 130-150kg og da er det ikke lite å gi 2-3kg høy... Når min shettis skulle slakes i fjor fikk hun 1,5kg høy om dagen og fri tilgang på halm, hun lever i dag i sine beste dager Nå er hun drektig så nå for hun fritilgang på tørr rundball og en neve energi fôr med vitaminenen sine

Men du får ha lykke til
Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 14/12/2008 :  20:11:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok. jeg tror som deg at hun veier 150 kgXD

da har jeg fått mange gode råd til forålanen min.. takktakk<3

maria&cindy: lykke til med føllingen... hihi--- lite er søtere enn et shetlandsponniføll som akkurat er tørt. herreguuud...
Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  01:18:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen:) Er fornøyd me fôrplanen til shettishoppa. Lurer på om dere kan gi råd om hva som er best å fôre min shettis - årings - valakk med? For å si det sånn, blir han ikke brukt noe spesielt nå vinterstid (litt leietrening og tømmekjøring i blant), går ute ca 12 timer hver dag. Han er ganske lubben vil jeg tro, men ikke fet... takk for alle tips... Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  01:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen:) Er fornøyd me fôrplanen til shettishoppa. Lurer på om dere kan gi råd om hva som er best å fôre min shettis - årings - valakk med? For å si det sånn, blir han ikke brukt noe spesielt nå vinterstid (litt leietrening og tømmekjøring i blant), går ute ca 12 timer hver dag. Han er ganske lubben vil jeg tro, men ikke fet... takk for alle tips... Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  01:19:21  Vis profil  Svar med kopi av melding

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  01:20:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
oopsXD trippelmld... Gå til toppen av siden

Northernlights

Skrevet - 19/01/2009 :  10:19:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selv om det er en shettis, så er han jo i vekst og for å få det nødvendigste av vitaminer og mineraler , trenger han nok oppdrett. Gå inn på nettsiden til FK og se hvor mye du skal gi Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  17:33:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
okidoki... takk for råd... Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 19/01/2009 :  21:26:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til shettis valakken din ville jeg gitt champion oppdrett siden han er i vekts... Hvis dette er første vinteren han er med på vil jeg anbefale champion føll men hvis ikke det ville jeg gitt det oppdrett fôret Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  22:59:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er andre vinterenXD Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.