hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hoven i kodeledd og litt oppover pipa ?!?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hoven i kodeledd og litt oppover pipa ?!?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mariakaogcindy

Skrevet - 09/06/2009 :  10:30:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hallo

På fredag den 5/6-09 kom jeg til stallen. Jeg begynte og pusse da jeg pluttselig oppdaget at høyre bakbein så ut som en pølse. Jeg klemte og kjente på det, det var ganske hardt. Hesten hadde ikke noe vondt når jeg klemte på det, og hun er heller ikke halt.
Jeg har brukt henne enda siden hun ikke halter. Da har jeg bandasjer og hatt på kjøleliniment inne i bandasjen... Når jeg tar av bandasjen da er hun nesten normal i beinet (litt hovent men ikke mye, det er kunn i kodeledd hun er bitte litt hoven da) Når jeg kommer igjen dagen etter på er beinet slik det var først altså hovent fra kodeledd og til halvveis på pipa, det er nokså hardt.

Hva kan dette være ?

Jeg ser at hestene har hatt en liten fight i paddocken siden hun har et sår på innsiden på det andre beinet og den andre hesten har 2 sår. De krangler ikke til vanlig så ikke noe farlig med å la de gå sammen.

Men noen som har en aning på hva det kan være ??

(ringer dyrlege på fredag hvis ikke det er over)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.