hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ida+Solinn

» VIP

Skrevet - 23/10/2009 :  19:46:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en kaldblodshest som jeg sliter med å finne en sal som passer, kjøpte en sal her for litt siden, men den satt ikke godt og hun fikk vondt i ryggen. Så lurer på åssen det eventuelt hadde vært å kjøpt en montesal? er det bedre for ryggen, eller åssen er det?

Håper noen vil svare ^^

*Prinsen*

» VIP

Skrevet - 25/10/2009 :  20:45:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå vet jeg ikke hvordan kaldblodsen din er bygget, med jeg har slitt i maaange år med å finne sal til kaldlodsen min, han er kort og kompakt med rett rygg og null manke. Har nettopp fått meg ny sal som passer perfekt!! Kjøpte den på altforrytter.no er en kent&masters sal. Disse salene får du til forskjellige typer, jeg valgte cob dressur til hest med lav manke. Disse er i utrolig godt lær, og i tillegg kommer de med utskiftbar bom, noe som er et must!
Så de salene kunne jo kanskje vært noe? Bare et lite tips! :)
Gå til toppen av siden

-Nina-

Skrevet - 29/10/2009 :  19:07:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en varmblodstraver som jeg har hatt veldig problemer med å finne riktig sal til, så jeg tok kontakt med Fossum Salmakeri, og dem tilpasset riktig sal med en gang, veldig enkelt og greit. De tok ikke så mye for tilpassing, men det kommer sikkert an på hvor langt dem må kjøre.
Kan jo hende det kan være en idè å ringe dem :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.