hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleirminner! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleirminner! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lille_moi
» VIP

Skrevet - 20/02/2004 :  20:52:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei alle sammen! Jeg lurte på om dere har et rideleir minne dere vil fortelle om? Hvor dere har vært hen, hva dere gjorde, osv! MINNER!
Gjerne skriv URL til den rideleiren dere var på, og om dere anbefaler andre og dra på den!

Redigert av - Lille_moi den 20/02/2004 20:53:30

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/02/2004 :  14:55:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
De tre første gangene jeg var på rideleir, var jeg hos Stall Monserud i Hønefoss. Det siste året var det Amund Eide som eide stallen, og jeg har ridd både for ham og Nina Braathen der. (Fikk forresten også prøve hesten hennes, Tamara.)

Jeg synes det var en veldig fin leir, god spredning i alder, fra de minste på 8-9, til eldre mennesker, noe som gjorde at alle tok vare på alle, og miljøet var ikke så "fjortispreget" - selv om jeg nok var på god vei til å bli fjortis selv da.

Gruppene i leiren var godt inndelt, fine hester, supert dagsopplegg utenfor ridningen, man lærte virkelig mye - og man hadde et ordentlig stevne på slutten, for alle - slik at alle faktisk startet sitt (evt) første stevne den siste dagen. I tillegg var den billig, kostet vel bare 2700 på den tiden. Litt dumt at de delte ut hestene før folket kom men.

Nå drives det desverre ikke rideskole/rideleir/ridevirksomhet på Monserud lengre, noe som er synd. Jeg hadde mine beste somre der :)

Ellers har jeg vært hos Lefdals, hvor jeg var sommeren 02. Det var en fin leir, veldig bra hester og ridelærere. Men jeg synes fortsatt Monserud var best, da man aldri rakk å kjede seg der. Og miljøet var noe mer avslappet!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.