hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - High Point!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 High Point!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2004 :  12:37:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Hei!

Hvis jeg deltar på en konkuranse i Sverige og får high point, gjelder de for min sammenlagte poeng beregning i Norge?
eks: Hvis jeg fra et norsk stevne (wran) har 4 poeng. og jeg får 4 poeng på et svensk stevne (wras), har jeg sammenlagt 8 poeng i norge(wran)?
Ble litt vanskelig å forklare... men men!

Ikke tenk, bare ri! Og nyt det!

xxxx

Skrevet - 30/06/2004 :  16:31:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Nei,de poengene overføres ikke. Wran og Wras er 2 uavhengige rytterforeninger av hverandre og ellers.Konkurransereglemanget de følger er derfor i utgangspunktet "sitt eget",men de bruker alikevel også Aqha sitt, med noen unntak.(Mye pga.at Aqha i tilegg er en raseforening)

Det er kun derfor Aqha/Apha som gjør dette, pga at de er internasjonale paraply-organisasjoner ( for blt. Nqha,Npha,Sqha, osv).
Det er her den største forskjellen ligger.

I tilegg er de raseforeninger som har alle Quarter/Painthester registrerte i en stambok, uavhengig av hvilket land hesten/eieren befinner seg i.Derfor registreres også alle poeng, i ride-konkurranse sammenheng, i under-organisasjonene uavhengig av landegrenser.

Redigert av - xxxx den 30/06/2004 16:48:02 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.