hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hjelm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2003 :  11:56:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Siden vi først er inne på å snakke om hjelm, så kan det være greit å linke til artikkelen "Bruk hjelm!" som nå ligger på forsiden av Hestemarked. Godt det ikke var hode til jenta som fikk de skadene hjelmen pådro seg..

--
spoff
Gå til toppen av siden

terrance_philip

Norway

Skrevet - 23/11/2003 :  00:19:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingterrance_philip  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har ridd med hjelm i alle de 6 1/2 årene jeg har ridd, og det skal jeg fortsette med! Har aldri sett noen grunn for å ri uten! Håper ingen tenker slik "ånei, håret mitt blir ødelagt!", for tenk hvis du rir uten hjelm, og det skjer noe, og håret ditt befinner seg 3 meter under jorden!

DRIT I HÅRET, IKKE LIVET!

-._.-Iron_maideN-._.- Gå til toppen av siden

*Orch|dee*

Norway

Skrevet - 23/11/2003 :  11:49:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Orch|dee*  Svar med kopi av melding
Jepp, rir ALLTID med hjelm!! Uanz om jeg skal bare skritte en liten runde rundt i ridehuset!! Har falt av mange ganger så jeg har funnet ut at det er lurt med hjelm, ja... Vil ikke bli skadet for livet!! Gå til toppen av siden

Ally&Mille

» VIP

Skrevet - 26/11/2003 :  10:16:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg rir også alltid med hjelm, selv på den snilleste og roligste av hestene våre-man vet jo aldri...

Cammi
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.