hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kaller du hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Hva kaller du hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

-_-

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  18:29:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten jeg er fôrrytter på heter Baltic Silvio, men har en god del kallenavn ;) Går for det meste i Baltic, Gull, Peanøtta, Søtnos og mange flere :) Kommer ikke på andre i farten :P men en ting er sikker; mange kallenavn har han!! :D ;)
<3 Baltic Silvio <3 Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  15:20:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
Forhesten min heter arthur,kaller han for arthurbajs eller bajsan=Phah,aaaner ikke hvor jeg har fått det fra...
Henriette=) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  00:47:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det er en hest som står ute med Vinnie som er litt skummel, så her om dagen kaltejeg han kjøtteter, fordi han spiste på de andre hestene
Kaller bare Vinnie det som detter inn i hodet på meg når jeg ser henne. Hun har ikke fått noe "fast" kallenavn ende

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

LadyOgCashel

Skrevet - 19/06/2006 :  14:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLadyOgCashel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLadyOgCashel  Svar med kopi av melding
Her er en liste....;)

Lady= Caffe Latte, Latte-Liten,Lasagne,Princess,Lady Marmelade,Snuppa,Søta,Chochlate,Jelly Bean,osv....=)

Ludwig= Ludde,Ludder`n,Ludwig miiiiiin,rodeohesten,kjekken,kakemonster,osv.,.....

Pjokken=Kakmonster,matvrak,Pjokkis,sjokoladebolle,osv..

Carl=Carlgutten eller bare Carl:P

Uno= Unoooh,kakemonster,søten,kjekken,shettisen,osv...<3

Skirver kanskje flere navn etterhvert

"En hestetrener kan få hesten til å gjøre det han vil. En god hestetrener kan få hesten til å ville gjøre det!" Monty Roberts. Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:36:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ponnien min heter Magic Honey Eye, og har omtrent 1000 kallenavn ;) Her kommer et lite utvalg av de mest brukte ;)

Honey
Anne
Baby
Elskling
Troll
Snuppelure
Ho
Jenta
kua

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53

Redigert av - MagicHoneyEye den 19/06/2006 20:52:48 Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 20/06/2006 :  21:30:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten min heter quick pleasure, kallenavnet er quicky... ell noen ganger pleasure;)
kosenavn er:
snupsen<3
snuppa
go'jenta
jenta mi
fine hesten min
nuudelige hesten
skjønna
flotta
søta
quickyjenta
snublefot
tøysekoppen
rampehesten
møkkahest (bokstavlig talt, når hu driter på stallgangenhehe)

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no

Redigert av - marte+quicky den 20/06/2006 21:42:00 Gå til toppen av siden

..Monica og Svinten..

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:20:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min heter Gjelsvik Svint..
men det er jo litt langt, så han går under svinten, ponnis, bolla og gutten min=)
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  19:18:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kaller Windy for Windus<3 Eller Ponnisen, JentaaMiin<3
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  20:35:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg kaller henne bare for Stina. *enkel sjel* (Ok da, noen ganger kaller jeg henne for Stian, men det er ikke med vilje.)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

gipsygutten
» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  10:06:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hesten min heter Gipsy;) kaller han mye rart... hehe...
gipsygutten
bolla
pus
dipsi
vennen
++ xD
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  02:21:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Søsteren min syns det er veldig gøy å kalle Cheri for cherri perri

Ellers Svampbob (hvis hun har "svampete" bein) og Kamel (ligner litt i beige teppe mens hun sover:p)
Og Baby da;) Og jentå...

Og mormoren min kom med verdens teiteste forslag helt i beg. da jeg hadde cheri. Hun heter jo Svalgårds Cheri, så sa mormor " Da kaller vi henne Den Brune Svale" Huff...
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  10:28:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
wishmeluck: lucky, baby, susse

Thalion: Thali, Thalibabye

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:47:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har funnet et nytt kallenavn til Jivi! hehe!Pon! Altså, det blir vel Paon da:P forkortelse for ponni! hehe
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  13:56:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Kleppan best, men har blitt kalt for satan i hele sitt liv. hvis folk spør: "hvordan går det med kleppan best?" så tar det flere sekunder før jeg oppfatter at det er min hest de spør om.

ellers blir han kalt for både pus, klosekumpen (ikke skrivefeil nei..), gull-klump, sutteputt, putte eller ponni`n.
Gå til toppen av siden

Ali_Julianne

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  23:59:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min heter Ali Ashfour... litt langt og ikke det peneste...men, men man får gjøre det beste ut av det:
gutten miin
gutte bassen
ali-mannen
ponni-mannen miin
ponniii
babiiien
gulleklompen miiin
ali-vænnen
skaberakkelet mitt

vel dette er noen av de kallenavnene som jeg kommer på, men når jeg er i stallen og ser på han faller bare ALT mulig rart inn i hodet mitt!!!:D:P
Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.