hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kaller du hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Hva kaller du hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

¤Klippa¤

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  15:26:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. når eg kjøpte klippa var hun veeeldi tjukk;) så eg kalte na får "sjokken" ei god stund..nå går det mest i "jentå mi" eller klompen =) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  15:41:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Pedro, kaller jeg som oftes bare Pedro. Men han har også koselige kallenavn: Klompen eller pånnis går det vel mest i
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  09:30:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
jeg kaller hesten min det hun heter jeg - Lappmai;) som "kose" navn blir hun kalt - Lappers;)
You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  11:41:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hehe, morsom tråd:
Kaller mine for litt av hvert..

Skriver May:
Møya, May, Kriker, Røya, Mora, Tuppelura, Tuppa, Pia, Frøken, Gampelure.

Speedy As A Bullet: Speedy, Lillegutt, Gutten min, Klumpen, Kula, Nusken, Gampen. Og mamma kaller han Spydig.. :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 12/10/2006 :  20:05:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil også være med

Den gamle hesten min het Mickro Heden, han ble kalt alt fra gulerota, til miiico, micke, ponni, gulærtah, prikken...

Mens den nye som heter Dandelion ble kalt Willy av forrige eier, veldig søtt! Fra meg går det i Danne, Kjempen, ponni, pondus....

Egentlig ikke veldig oppfinnsom og kommer hvertfall ikke på hva jeg kaller de nå hehe...
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 12/10/2006 :  21:27:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Milla, og kaller henne ofte for navn som:
Lille gumman, bærta, snuppa, søta, snuppelure, jenta mi... sikkert flere også, kjært barn har mange navn ;)

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

ninene

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  09:59:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideninene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseninene  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Mickey Boy, men mest går det for:

Mickey
Mich
Mikke
Pus
Mickeypus
Mickely
Mickleypus
Bebis
Bäbis (svensk)
Bebin
Mickeybebin
Bebipusen
Nussepusen
Micheypus
Puseklatten
Pusekatten
Nussepusen

Ja, hen har mange navn

Johanne, kaninene og Mickey Boy Gå til toppen av siden

Team-Tunette

Skrevet - 02/12/2006 :  21:22:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTeam-Tunette  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTeam-Tunette  Svar med kopi av melding
Hihi:)
Forrige hesten jeg holdt på med het Czardasz. Han ble mest kalt Dass/Dassen og solstrålen, for han var alltid glaa;D<3

Hun jeg har nå heter Tunette. Hun blir kun kalt Tuny, kobler ikke når de kaller henne Tunette lenger:P Ellers er det søta som er kosenavnet, og Tunætt(trykk på N:P) når vi skal være litt "macho";P

Hihi, søta<3

The voice in my head told that I'm NOT crazy!!

- Www.Uglem92.Piczo.Com -
Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  10:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Jeg kaller Blakken for Blakkis, Søtnos(Han har så søte øyne at mange kaller han bare for Homo-boy:D)
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

baroja.

» VIP

Skrevet - 10/03/2007 :  14:29:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hie.
hesten min heter Baroja.
men jeg kaller henne noen ganger for Lille jenta mi:)
Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 27/03/2007 :  18:03:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leopold: Pollus, Leo, Muuul (svartmul om vinteren), Hemul. Har flere mulevarianter på han, fordi han er en mulekoser av rang:)

Stella: Schtella, StellaPolaris, PiriumPolaris, StellaPropella, Sorte Sara, Litjpia mi.
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  19:09:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uzzi har fått navnet "musa" av en trener av meg, dette fordi jeg skal tenke at hun er en liten spak skapning og ikke den store, sterke hesten hun tidligere var! Ellers kalles hun baby (er snart 6 år, men langt i fra voksen!), nussi, gammla (av en eller annen merkelig grunn) osv. Andre navn hun går under er blant annet monsteret, udyret og lignende "flaterende" navn. Hun er snill som et lam nå, men fortiden forfølger henne:p
Hege Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  20:09:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Santiago Cheyenne kalles enten Santia eller Shy (fordi hun er ekstremt sky)
Melodie Nikita har blitt melo eller pelle.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 24/04/2007 :  21:25:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
kaller hesten min utrolig masse rart jeg men her er noen..:
hesten min heter foresten Óðinn frå Høgtun( islenning)

goklompen min
guttn min
gulle
Odinguttn
vænnen
bruningen( han er brun) hehe

ja det er sikkert mange flere også men kommer ikke på alle å i farta
Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2007 :  12:11:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Kaller min Sultan for:
Silli
Sillebill
Sullebull

Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.