hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når fikk du din første hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Når fikk du din første hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Nina88

Norway
Innlegg: 31

Skrevet - 22/02/2003 :  17:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
-
Redigert av - Nina88 den 04/12/2010 18:52:45

Camilla & Honey <3

» VIP

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 22/02/2003 :  17:15:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
[font=Verdana]Jeg har ikke egen hest, men forhest, så jeg kan svrae for vennina mi. Ho fikk sin Newforest hoppe i fjor da ho var 12-13år. Det gikk helt greit, men morra hennes er en ivrig "hestedame" så litt hjelp fikk hun da;) Drømmen er jo for de fleste å kjøpe hest, og den drømmen bærer jeg oxo. om det blir om 1 år eller 5 år vet ikke jeg, men mest av alt hadde jeg ville hatt en hest i dag(Hehe);)[font=Verdana]

Gå til toppen av siden

Kazina

Innlegg: 6

Skrevet - 22/02/2003 :  19:40:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hay!! søstra mi fikk hest når æ va to,tre år.Æ brukte å ri på den,å litt sånt =)Hadde hest på halvfor når æ va 6 år.(en shetlands hingst)Når æ blei 8 år,fikk æ min første egene hest.Ho hete Samantha!Men måtte selge ho i fjor pga.at ho blei for lita.Kjøpte mæ en større ponni som æ har nu,ho hete Zorba! ;) Gå til toppen av siden

lm
» VIP

Innlegg: 47

Skrevet - 22/02/2003 :  19:56:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg var faktisk bare en måned når jeg fikk min første shetlandsponni, Lemon. Jeg fikk han sammen med tvillingsøstra mi. Tanta vår tok seg av den, og når vi var fire begynte vi å ri ordentlig på Lemon.
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 22/02/2003 :  21:32:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var ca 3 år når jeg fikk min 1. "egen" hest.. Var i stallen siden jeg kunne gå.. Fikk min 2. hest når jeg var 7 osv.osv.. Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

» VIP

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 22/02/2003 :  23:31:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
En ting jeg syntes er litt rart: Hva skal man med egen hest når man er 3-4 år? bare lurer... Da burde man jo ikke ha starta seriøst med ridning spør du meg...Etter min mening burde man være over 10 år før man får sin første hest. Det er mye ansvar å ta for et barn. Selv om foresldrene hjelper til.

Gå til toppen av siden

Mezzy

Innlegg: 111

Skrevet - 23/02/2003 :  11:08:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
jeg er snart 20 år og har enda ikke hatt egen hest =(
jeg er ikke så heldig å ha foreldre som har råd til det.


Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 23/02/2003 :  11:17:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
TIL KAJA_88 !!! :
Jeg fikk jo som sagt min. 1 "egen" hest når jeg var ca 3 år.. Faren min eier en stall,som vi bor rett ved.. Det var jo ikke bare jeg som stelte den.. Det var jo større jenter som var med selføgelig da.. Jeg satt litt på den,og fikk ri litt på moren hennes, mens noen leide.. Jeg synes det er greit at små barn for hest (shettis),så lenge foreldrene tar ansvar,og følger dem opp!
Gå til toppen av siden

susanne

Norway
Innlegg: 642

Skrevet - 23/02/2003 :  12:21:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg fikk mitt første føll når jeg var 5 for da var jo hun nesten inridd når jeg hadde lært å ri

Gå til toppen av siden

Diddel

Norway
Innlegg: 20

Skrevet - 23/02/2003 :  12:31:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk min Første hest i Dåps Gave!en Liten Shetlands Pony ved Navn:Diddel!! han var svart brokete! en DØDS pen hest!jeg begynnte og ri på Diddel når jeg var blitt rundt 1 år(mens noen holdt meg) når jeg ble litt større og jeg kunne ri,så begynnte jeg og Gallopere rundt i skogen med han!å så når jeg ble 7 år så fikk jeg en annen Hest! en Welsh Cob ved navn:baby Boom,å etter det så har jeg Kjøpt hester!

Frida! elsker hester og dyr har over 100 hester!
Gå til toppen av siden

Jade

» VIP

Norway
Innlegg: 28

Skrevet - 02/03/2003 :  17:59:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJade  Svar med kopi av melding
Jeg fikk men første hest da jeg var 12... Men den var veldig snill og grei og alt det der da, så det gikk greit! Har hatt den i litt over ett år nå

Koz Jade

Gå til toppen av siden

Ragnhild=o)

Innlegg: 9

Skrevet - 04/03/2003 :  22:10:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk hesten min da jeg Begynte i åttende da var jeg tretten år..
Den yngste hesteeieren på stallen vår er 10 måneder.
hUN FIKK SHETLANSPONNI DA HUN VAR 8 måneder. Ponnien heter Ymir
Gå til toppen av siden

amayan

Norway
Innlegg: 382

Skrevet - 15/03/2003 :  11:35:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg fikk min første hest da jeg var 14 år. det var etter at den hesten jeg hadde på for ble avliva. nå er jeg 16 og har fått min andre hest etter at min første ble avliva i høst..

Gå til toppen av siden

amazing

Innlegg: 20

Skrevet - 18/03/2003 :  12:50:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fikk min første hest da jeg var 15 år. det var en x-traver, og vanskelig å ri. solgte henne etter et og et halvt år, og kjøpte en ny hest. hadde den i to mdnr.. denvar snill i begynnelsen men viste litt værre sider av seg selv etterhvert, så eiern fikk han igjen. nå har jeg endelig fått en snill hest som jeg kan ri på akkurat så mye jeg vil uten å bekjymre meg for hvor mange bukkesprang som kommer rundt neste sving... hehe... Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway
Innlegg: 89

Skrevet - 21/03/2003 :  11:58:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Heilo!!!

Jeg hadde hest på for når jeg var 7 år.
Gå til toppen av siden

KarenogTouche

» VIP

Innlegg: 4

Skrevet - 23/03/2003 :  19:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var 10 når jeg fikk min ørst hest jeg..*SMIL* Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.