hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvordan få flere interesserte?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 hvordan få flere interesserte?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway
Innlegg: 80

Skrevet - 20/08/2004 :  19:35:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Mounted games er mildt sagt ikke en av de største ridegrenene her i norge. For meg tok det utrolig lang tid før jeg fant 3-4 andre til et lag, og de kommer fra forskjellige steder i fylket.
Mange vet ikke hva mounted games er, fordi man iforhold til sprang og dressur hører relativt lite om det.
Hvordan skal man få flere interessert i mounted games?

*VIBO*

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 07/10/2004 :  17:29:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Reklamere og få folk til å komme på oppvisninger!!! Nå som det er begynt å bli oppvisninger på Oslo Horse Show, har det blitt flere!!! Heng opp lapp på OHS om at det søkes om flere ryttere!!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Edwin =)

» VIP

Innlegg: 4

Skrevet - 19/06/2005 :  11:00:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var og så på et games-stevne i grimstad. DRITGØY! men det var jo så få der, og da blir det ike alltid den helt store stemningen i forhold til hva det hadde blitt med mange tilskuere. De få som var der var ponni-sprangryttere som skulle delta på stevnet etterpå. Dette var i grunnen smart, siden de allerede driver med ponni.

Noe av grunne til at det var litt få kan være at det ikke reklameres om det. det burde stå i avisen eller henges opp lapper på rideskoler osv. Man må nesten være inne i miljøet selv for å få greie på sånne ting.
Men en ting må jeg si, alle som drar på et games- stevne blir kraftig imponert når de ser showet. Jeg kaller det show selv om det er stevne, for det er virkelig underholdende!
Kunne ikke la være å dra på smilebånde av de ponni-sprangrytterne m/forleldre som satt å så på... =) De hadde tydligvis aldri sett et games-stevne før... De gispa og kommenterte om hverandre. Blei nok et par inspirerte sjeler som reiste hjem den kvelden ;)
JA TIL GAMES I SPEKTRUM! (da kommer det jo på tv oxo)

Gå til toppen av siden

miliam

Norway
Innlegg: 203

Skrevet - 14/07/2005 :  12:27:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
jeg hadde lyst til å begynne med mg, men siden jeg ikke kunne noe om det og bare hadde sett det på ohs så valgte jeg å konkurere i sprang og dressur i stedet. her jeg bor er det ingen mg treninger, ingen lag og ingen konkuranser :( jeg fyller 16 til høsten og i våres kjøpte jeg meg hest, da er det jo vrient å starte mg :/ og hvis jeg hadde kjøpt meg ponni så hadde jeg måtte gått opp til heste-klasser i sprang/dressur til høsten da jeg fyller 16 :P Syns mg ser sinnsykt kult ut, men.
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 19/07/2005 :  00:00:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg hadde lyst til å begynne med mg, men siden jeg ikke kunne noe om det og bare hadde sett det på ohs så valgte jeg å konkurere i sprang og dressur i stedet. her jeg bor er det ingen mg treninger, ingen lag og ingen konkuranser :( jeg fyller 16 til høsten og i våres kjøpte jeg meg hest, da er det jo vrient å starte mg :/ og hvis jeg hadde kjøpt meg ponni så hadde jeg måtte gått opp til heste-klasser i sprang/dressur til høsten da jeg fyller 16 :P Syns mg ser sinnsykt kult ut, men.

Opprinnelig postet av Montielera



Hvor høy er hesten din da? Er jo blitt nye regler nå.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

binders

Norway
Innlegg: 87

Skrevet - 10/09/2005 :  12:51:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
Hvor høy er hesten din da? Er jo blitt nye regler nå.

Opprinnelig postet av Roxira

[/quote]

Hesten min er 164cm tror nok det blir litt høyt!

ps. har bytta sånn brukerting siden den gamle klikka :P


Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/09/2005 :  22:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Montielera

hvor bor du da?
er masse lag sprett over norge nå!

valdres
arendal
flatby
asker
røyken
hurum
sætre
ski
oslo
råde
trondheim
sandefjord
nesodden

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 19/09/2005 :  13:31:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hvor høy er hesten din da? Er jo blitt nye regler nå.

Opprinnelig postet av Roxira



Hesten min er 164cm tror nok det blir litt høyt!

ps. har bytta sånn brukerting siden den gamle klikka :P

Opprinnelig postet av binders




Ja det blir nok litt høyt ja... Men er kanskje noen som vil låne deg en ponni, eller en liten hest?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.