hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen Mounted Games lag i Oslo området?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 Noen Mounted Games lag i Oslo området?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tonje & Express

Norway
Innlegg: 6

Skrevet - 12/12/2005 :  22:26:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann! Jeg har nettopp fått meg hest på helfôr, er nesten sikker på at den er under 152.
Jeg har litt lyst til å begynne med Mounted Games. Men er det noen lag i nærheten (Oslo)?
Jeg har ikke så veldig mange erfaringer med MG, men har lyst til å lære!
Bare svar her el. no

Hilsen Tonje og Express

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 12/12/2005 :  23:50:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Unnskyld, men jeg har store problemer med å lese teksten når du skriver med den fargen. Ville bare nevne det.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 13/12/2005 :  21:44:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Det er en del lag rundt Oslo området ja!

Har et i Røyken, et i Heggedal, to i Ski, et i Hurum.

søker du på mounted games her: http://www.hestemarked.no/vip.asp så finner du nok gjengen.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Hanne & Reggie

Innlegg: 24

Skrevet - 02/01/2006 :  23:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Unnskyld, men jeg har store problemer med å lese teksten når du skriver med den fargen. Ville bare nevne det.

Opprinnelig postet av lino



Ikke for å kverrolere for det vill jeg ikke. MEN det er skrivd med en mørk røsa skrift? Tilogmed jeg kan lese den og jeg er ganske så blind!
så om du ikke klarer å lese den skriften så..lavær=)

Og til du som skreiv=) Jeg har en veninne som vil lage et lag:) Det er i akershus da! Nittedal eller nærmere! Du kan kontakte henne på denne vipen: BeA=)


MHV. Hanne & Reggie<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 03/01/2006 :  16:02:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Unnskyld, men jeg har store problemer med å lese teksten når du skriver med den fargen. Ville bare nevne det.

Opprinnelig postet av lino



Ikke for å kverrolere for det vill jeg ikke. MEN det er skrivd med en mørk røsa skrift? Tilogmed jeg kan lese den og jeg er ganske så blind!
så om du ikke klarer å lese den skriften så..lavær=)

MHV. Hanne & Reggie<3

Opprinnelig postet av Hanne & Reggie



Lino må da få si sin mening, og det betyr ikke at hun er blind for det.
Det kommer vel litt ann på hva slags farger den enkelte har på sin data, jeg har blå/svart, og derfor ikke så veldig store problemer med å lese det, men skjønner godt de som har feks. beige. Det blir jo helt grusomt...
Er jo greiest når alle skriver med samme farge

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Hanne & Reggie

Innlegg: 24

Skrevet - 03/01/2006 :  16:45:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Unnskyld, men jeg har store problemer med å lese teksten når du skriver med den fargen. Ville bare nevne det.

Opprinnelig postet av lino



Ikke for å kverrolere for det vill jeg ikke. MEN det er skrivd med en mørk røsa skrift? Tilogmed jeg kan lese den og jeg er ganske så blind!
så om du ikke klarer å lese den skriften så..lavær=)

MHV. Hanne & Reggie<3


Opprinnelig postet av Hanne & Reggie



Lino må da få si sin mening, og det betyr ikke at hun er blind for det.
Det kommer vel litt ann på hva slags farger den enkelte har på sin data, jeg har blå/svart, og derfor ikke så veldig store problemer med å lese det, men skjønner godt de som har feks. beige. Det blir jo helt grusomt...
Er jo greiest når alle skriver med samme farge

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge





Helle
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 03/01/2006 :  20:44:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det blir treninger på sneis i ski nå i nærmeste fram tid!
skal finne tider for dere som vil prøve seg på en mounted games trening!

disse treningen er kjempe lærerike og man kan treffe folk som vil starte et lag om man vil være med et!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 03/01/2006 :  20:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Internasjonale ryttere 2006

IMGAN har en målsetning om å øke bredden og nivået på Mounted Games i Norge. I den forbindelse ønsker vi å kunne tilby flere ryttere internasjonal konkurranseerfaring. For sesongen 2006 vil det derfor være muligheter for å delta med tre ulike lag på utenlandske stevner. Dette vil være hovedlandslag, rekruttlag og juniorlag.

Opplegget er beskrevet ytterligere i et eget skriv sendt alle ryttere på e-mail fra IMGAN. For uttaksamlinger er følgende gjeldende:

Laguttak for landslag, rekruttlag, juniorlag 28. januar 2006 og/eller trening med Clive Jones 29. januar 2006.


Sted: Sneis Gård med avkjøring direkte fra E 18 ved gatekjøkkenet på sletta mellom Nordbykrysset og Holstadkrysset i Ås kommune.

Treningsavgift: 1 dag Kr. 200,-
2 dager Kr. 400,-
Oppstalling: Kr. 100,- pr. natt – ta med eget fór.

Privat overnatting for rytter.

Tilsvarende uttakssamling avholdes også i AGR's ridehus i Fevik, 4. og 5. februar 2006.

Påmelding til IMGANNOR@hotmail.com, innen 24. januar 2006. Gjelder både samlingen på Sneis og Fevik.

Det er åpent for alle ryttere å delta.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.