hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir neste år:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir neste år:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 21/08/2004 :  12:39:52  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
heihei=) jeg var på rideleir i sommer for første gang, nemlig på Gorud Gård.. helt ok, men jeg syntes det ble litt stressende å være der... ikke sånne rideleirer jeg vil være på, hehe:)

oxo hadde jeg tenkt meg på Marits rideskole ,eller Skogshorn neste år, og derfor lurte jeg på om det var noen her inne som har vært der, og kan fortelle emg litt om det?

klemmer

Smil til verden, og verden smiler tilbake :)

karen&irpill

Skrevet - 21/08/2004 :  21:46:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Hei!
Har vært på rideleir på Skogshorn (i år) og på weekendkurs på Marits (i år) så jeg vet jo litt om hesta og ridelærerene.

Skogshorn rideleir
Kjempebra miljø, koslige folk, hester til enver(kjempefine hester), flinke ridelærere og hjelpere god mat og bra opplegg. Etter min mening en veldig bra rideleir! Skal garantert tilbake!:)

Marits rideskole
Her har jeg bare vært på weekendkurs, men vet jo litt fordet. Flinke ridelærere, fine hester (har ikke fått sett så veldig mye på dem, har bare vært der 1 gang, men de jeg hadde var kjempefine (= ) Her er det stort ridehus også.

Ellers vil jeg anbefale Peer Gynt rideleir, der jeg har vært 3 ganger (med grunn) Kjempefine hester,flinke lærere, god mat og en veldig bra rideleir!

Håper du finner en rideleir som passer deg, men de rideleirene jeg har nevnt nå (ikke marits, der vet jeg ikke hvordan rideleirene er..) er kjempekoslig, du lærer masse, uten at det er stressende. Liker at det er litt koslig, med bra miljø, og det er det absolutt på disse!

Hilsen Karen
Gå til toppen av siden

annafk

» VIP

Skrevet - 25/08/2004 :  19:03:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler Björneröds Ridcenter litt utenfor Strömstad.. Har vært der et par ganger nå,skal tilbake i oktober på weekendleir. Blir lagt ut dagbok med bilder derfra her på hestemarked snaart, nærmeste fremtid.. kan du jo se hva som foregår der Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.