hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest og sikkerhet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hest og sikkerhet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne   

Mix1

Norway

Skrevet - 24/12/2002 :  02:49:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Synes du sikkerheten i hestesporten i Norge er bra nok? Hvilke tiltak benytter du for å øke sikkerheten (tenker på både under ridning/kjøring og annen håndtering av hest)? Bruker du hjelm, sikkerhetsbøyler og sikkerhetsvest? Er det sånn at erfarne ryttere sjeldnere er utsatt for ulykker enn nybegynnere? Går de voksene og gode rytterne forran som gode eksempler på din stall? Hvordan møtes temaet sikkerhet på din stall? Går du kanskje på en rideskole? Isåfall.. Hvordan synes du at sikkerheten tas der? Hva slags sikkerhetsutstyr benyttes/lånes ut? Benyttes det utstyr som burde forbys med tanke på sikkerheten? Noen tiltak som bør tas for å øke sikkerheten?

Fortell gjerne også om din erfaringer innen temaet sikkerhet.

Mix1, Administrator hestemarked.no

colombus

Norway

Skrevet - 25/12/2002 :  16:21:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei.

Når jeg rir bruker jeg alltid ridehjelm og sikkerhets-stigbøyler. Sikkerhetsvest har jeg aldri brukt... Her på stallen synes jeg at sikkerheten er ganske bra, vi bruker sikkerhetslåser på leietau, alle bruker hjelm og sikkerhetsstigbøyler, og vi er veldig forsiktige med oppførselen rundt hestene. Vi har jo akuratt ingen stor stall, men dette gjør vell at vi kan minne hverandre på hvis noe er feil med sikkerheten.
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2002 :  23:16:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hvorfor bruker dere leietau med sikkerhetslåser? Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 27/12/2002 :  16:03:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Vi bruker det slik at hestene skal komme seg lettere vekk hvis dem er bindt fast og det f.eks begynner å brenne.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne   
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.