hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan gikk det med hestene?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hvordan gikk det med hestene?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2005 :  00:40:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nå som stillheten igjen har begynt og lagt seg, i alle fall her, og hester og andre firbente sukker lettet ut. Hvordan gikk det med deres hester?

Hestene er i Os står på utegang og var ute hele tiden, dog hadde vi gjerdet dem inn slik at de stod på et lite sted ute, men med tilgang til "leskuret" under låvebroen. De tok det rimelig bra, bare et par av dem som travet rundt. De andre stod stort sett og gumlet halm. Så, jeg kan vel trygt si at det gikk bra med dem.

Hundene i kennelen her var også stille, og sauene aner jeg ikke noe om ;-)

Hadde alle det like enkelt?

jalla

Skrevet - 01/01/2005 :  13:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå var ikke jeg i stallen vår når det hele braket løs, men hele stallen er relativt godt isolert mot både kulde og lyd, vi har heller ingen glassruter slik at de kan se glimtene, så det gikk greit med dem!

For sikkerhetsskyld tok jeg dem inn ved 3 tiden i går. Folk sendte opp raketter i hele går, så glad for at jeg tok dem inn såpass tidlig.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/01/2005 :  20:14:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Gikk flott med hesten på stallen tror jeg, har ikke hørt noe annet så..
Men jeg har vært å ridd den siste uka, på kvelden når det var raketter. Hesten reagerte ikke, jeg skvatt jo mere til faktisk. Idag var det konstant raketter og sånne "bomber" som hyer ut raketter. Eikdokka ble bare stående å så på dem, ikke nervøs eller noe, men det var jo litt merkelig med de rare fargene å lyset som kom av de store smellene. hmm.. ble faktisk litt imponert, ingenting skvetting!

Therese
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/01/2005 :  00:15:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Her begynte nyttårsfeiringen 1. juledag. Gudene må vite hva som er vits med å sende opp raketter midt på lyse dagen?!
Heldigvis er det ikke noen av hestene som reagerer nevneverdig på raketter. Likevel er det ikke noe trivelig når det smeller "rundt ørene på en" i over en uke.

Vi tok inn hestene til ettermiddagsfòringen, 15.30, satte på musikk og hengte opp sekker foran vinduene. Skjekket hestene igjen et par ganger om kvelden. Better safe than sorry.
Alt gikk bra.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/01/2005 :  01:41:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ingen andre som hadde hestene ute på nyttårsaften, altså? Vi var jo selvsagt i nærheten når det verste stod på (mye siden den beste utsikten er fra jordet ;-) og passet på. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.