hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteeiere, se HIT!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Hesteeiere, se HIT!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

-HowellflyDiana

» VIP

Skrevet - 02/01/2008 :  13:45:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min første ponni, som eg forsatt har, er ei Welsh sec. C hoppe på 10 år. Då eg fekk ho var ho 7 år og eg var 10 år. Ho var heilt uerfaren, og hadde berre gått som avlshoppe .. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2008 :  23:28:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Min aller første hest var en stor Dansk Varmblods ridehest vallak på 8 år, ved navn Rob. Han ble kalt for Lillegutt Robin og var bare skjønnheten selv på alle måter. Har selv drevet med hest siden jeg var 6 år og som mange andre drømte og ønsket jeg meg egen hest av hele mitt hjertet. En intens barndomsdrøm som ikke ble oppfylt før jeg ble 30 år. Bedre sent enn aldri, ikke sant. En kald novemberkveld i 2004 stod jeg å holdt min egen hest for aller første gang i 22 kuldegrader foran stallen ved Holtet gård. Følelsen var ubeskrivelig etter 30 års venting fylt med lengsel, håp og et brennende savn etter drømmehesten. Det er aldri for sent
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

SaraOgMedina

» VIP

Skrevet - 03/01/2008 :  14:53:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
min første hest kjøpte jeg får litt åver ein måne siden, hun hester Medina, 3år gammel blanding a fjoding å american curly horse:D Gå til toppen av siden

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 14/01/2008 :  17:54:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har den første hesten jeg fikk nå. hun heter Troll Tuva og er kaldblodstraver på 5 år. da jeg fikk ho for snart et halvt år siden var hu rundt 4 1/2 år. da jeg fikk ho var jeg 15 år Gå til toppen av siden

Anniken_wiggo

Skrevet - 18/01/2008 :  10:47:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei :)

Jeg fikk min første hest da jeg var 5år gammel. Familien min driver stall, der vi har oppstalling, så hadde jo flotte muligheter ;P
Hesten var en shettlansponni, blandet med dartmoor, på 14 år gammel. Ponnien het Muffelcheez, kalt bare Muffe, å var en vallak.
Da jeg ble 10 år, brukte vi Muffe kun til selskapsponni på gården, å han ble pensjonert.
Jeg fikk ponnien Princess på fòr, en sportsponni hoppe, på 10 år.
Da jeg ble 13, solgte jeg Princess, å kjøpte blandingshesten Wiggo, fra Danmark (Har han ennå)
Wiggo er en vallak på 4 år, red han inn selv ;P
Gå til toppen av siden

rolexblesa

Norway

Skrevet - 25/01/2008 :  22:27:00  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingrolexblesa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresserolexblesa  Svar med kopi av melding
Min første hest er Rolex Blesa, har henne enda. Det er en kaldblodshoppe på 4 1/2 år :) Fikk henne for et år siden . Er kjempe fornøyd med henne :) Verdens herligste Hest ever ! :) Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.