hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken ridelir er å anbefale??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvilken ridelir er å anbefale??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*+*Queen Quattro 46*+*

» VIP

Skrevet - 08/01/2005 :  12:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heizann.... Jeg skal på rideleir i år og har tenkt meg til kragerø i gjen, men jeg lurer på om noen har en anen rideleir og anbefale?? Jeg syntes det er bra i kragerø men det kan være at jeg kan finne en anen jeg vil på med hjelp av dere..
Jeg vil ikke på Heistad eller Klosterskogen ridesenter..
Jeg bor i Telemark og ridesenteret må være rundt der et sted...

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 08/01/2005 :  18:11:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes du fortsatt burde dra på kragerø jeg! der er det best!!! Hvilken uke hvar du der i fjor? tror jeg hvar der uke 27 år 2004 forje gang! rei ariel!! den lille connemara hoppa!! :) ellers så er også stall-l veldig bra!!! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2005 :  18:29:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
I tillegg til Kragerø har du jo Rauland Ridesenter som ligger i Telemark. Jeg har aldri vært her selv, men har hørt at det skal være bra.

Ellers har du endel alternativ i Vestfolk og Buskerud. De jeg kommer på i farta er Skauen Ridesenter, Stall Bergan, Lefdals Rideskole, Stall Verdens ende, Stall-K, Grorud gård, og Stall Tajet. I tillegg har du Stall GP i Aust-Agder.

Av de nevnte rideleirene er iallfall Stall Verdens ende, og Stall GP rideleirer som er autorisert som trestjerners rideleirer av Norges Rytterforbund. Jeg har aldri vært noen av disse stedene selv, men tror dette er gode rideleirer. Angående hva en autorisert rideleir er, kan du ta en titt her (her finner du også oversikt over flere autoriserte rideleirer, men som ligger litt lengre fra der du bor).

Lykke til! Håper du får en fin rideferie!

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 08/01/2005 19:01:26 Gå til toppen av siden

*+*Queen Quattro 46*+*

» VIP

Skrevet - 08/01/2005 :  18:54:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
)Hei..
Takk takk spoff.. hehe...
Hmm jeg var der uke 30 eller 31 jeg i sommer...
I 2003 var jeg der uke 33.... Når jeg var der i fjord hadde jeg Dixie (som er min nå)... I 2003 fikk jeg Cherry men byttet ti Mytos..
Tror jeg nokk skal til kragerø når/siden jeg kjenner Helle og Trond såppas godt og dem vet hvordan jeg rir lixom... Det blir litt lettere for meg;).. hehe...
Har du hørt om ho dama fra Telemark som ble sparket av hesten da den skulle inn på hengeren og som måtte til sjukehuset i Oslo??? Det var ho Heidi som var/er ridelører i kragerø......
Klemzy
Gå til toppen av siden

KnektSokk

» VIP

Skrevet - 16/01/2005 :  21:41:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
du burde dra på marits ridekole der er det driit bra!! Gå til toppen av siden

m@thilde

Skrevet - 14/07/2005 :  11:41:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
ekeberg må jeg anbefale......der er det ikke så mange menesker,og veldig bra hester
Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.