hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dine favoritt hestesider?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Dine favoritt hestesider?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  00:00:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på hva slags favorittsider dere har. Jeg vil ikke ha deres favoritter på bakgrunn av at "her rir jeg", "denne siden har jeg laget", "dette er min yndlingshest", "bli medlem på min MSNside" og i den duren. Litt mer "utenforstående" sider (ok, kanskje dere synes deres sider er best, og det er lov, men jeg er ikke interessert i å få plottet inn deres PR for sider).

I og med at det finnes flere kategorier sider, og de er vanskelige å sammenlikne opp mot hverandre (iallfall i mange tilfeller) så har jeg forsøkt å dele de litt opp. Har du flere kategorier så føy det opp også. Kategorier jeg kommer på i farten:
  • Nettbutikk
  • Hesteportal (ala Hestemarked)
  • Privat hjemmeside (ala "min hest")
  • Rideskole
  • Rideklubb
  • Forhandler
Begrunn gjerne hvorfor du synes at akuratt disse er så gode. Er litt interessant å vite hva andre legger i en god hesteside..

dressurblogg.no

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  00:15:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg synest www.fjordhest.no er ei god side. Den vil sjølvsagt være mest interessant for dei som drive med fjordhest da.

Her blir det opptatert bra ofte, det ligger masse opplysninger her om det meste som skjer på fjordhestfronten. Dei siste åra er det også blitt laget egne sider for NM fjordhest under desse sidene. Dei blir flittig besøkt.

Årets nm sider: www.fjordhest.no/nm2005
Fjordårets nm sider: www.fjordhest.no/nm2004

Her kjem raskt opp bilder og resultat frå hingsteutstillinga på Nordfjordeid som er eit av høydepunkta for dei som driv aktivt med fjordhest.

Samme med NM som blir oppdatert med resultater og masse bilder. Spennande for dei som ikkje fekk annledning til å reise til NM det året. Da kan man likevel få med seg ein del smakebiter.

Sida er vel meget professjonelt laga slik eg ser det.

Her finner man liste over alle lokallag osv for Fjordhest over heile landet, man finner masse linker til fjordhestsider osv.

Stort bildearkiv med masse fjordhestbilder, også mulighet for folk å sende inn sine egne fjordhestbilder.

Meir eg burde nemne, kanskje?

Redigert av - Lucinda: den 26/04/2005 00:16:16 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  00:29:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Er også forholdsvis flittig innom sida til Sogn og fjordane rytterkrins, for å finne informasjon om ting som skjer i fylket.

www.rytter.no/sognogfjordane

Og sidene til klubbane i sogn og fjordane som har egne nettsider

Eid Ride- og Kjøreklubb - http://n3sport.no/Organisation.asp?id=62755
Sogndal Køyre- og rideklubb - http://home.no.net/skrk/
Førde Køyre- og Rideklubb - http://www.fkrk.info/
Gloppen Køyre- og Rideklubb - http://www.gkrk.info/

Gloppen sine sider vil ikkje eg uttale meg særleg om da det er eg som lager desse. (dei er også i startfasen endå)

Ellers så vil eg sei att dei fleste lista opp her ikkje er det eg vil karakterisere som veldig gode. Ein del rot synest eg. Spesielt på Sogn og Fjordane rytter. Det er blitt litt betring etter att eg klaga på dei, men det er langt igjen til eg synest dei kan få skryt. Bærer preg av att dei som oppdaterer dei ikkje har så veldig store kunnskaper om dette med å lage nettsider. Og dette med orden osv.

Liker også å stikke innom nabofylket og da Volda Rideklubbs sider da dei er flinke til å oppdatere, så det skjer stadig noko nytt. Synest dog dei kunne fått seg eget domene. Sidene ligger her: http://www.home.no/vrk/

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2005 :  21:00:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ingen flere som har noen favoritter?

Jaja.. Jeg kan jo føye til noen selv.
  • Nettbutikk: Horze og Hööks er vel de som tydelig har lagt litt penger i utvikling. Det er vel de jeg liker best sidemessige. Ryddige, stilfulle, innholdsrike..
  • Hesteportal (ala Hestemarked): Hestemarked regner vi ikke med.. Tror favoritten må være Remont. Skjer ikke så vannvittig mye på disse sidene, men det som er der er stortsett utrolig bra. Dessuten fine, ryddige og stilrene sider.
  • Privat hjemmeside (ala "min hest"): Har surfet for lite på denne typen sider. Generelt synes jeg de jeg har besøkt er for rotete. Både med hensyn på design og organisering av stoff.
  • Rideskole: Lefdals er bra på den måten at de er veldig innholdsrike. Synes dog de grenser mot å være noe rotete, men de fungerer likevel.
  • Rideklubb: Ellingsrud sine er bra. Ryddige, ikke verdens beste design, men oppdateres til tider ofte (nå i det siste har det vært litt labert).
  • Forhandler: Her synes jeg det er mange fine. Ingen favoritter.

Ellers er det vannvittig mye dårlig hestesider ute. Desverre.. Så jeg ønsker å finne de beste i de ulike kategoriene. Igjen er det jo ulike ting man fokuserer på som bra..

PS: Jeg har selvfølgelig latt være å mene noe om sider jeg har laget selv. De er selvfølgelig verdens beste (litt ironisk..)!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/04/2005 :  21:41:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg er lat, og orker ikke å legge inn linkene.

@ Bukefalos.com - veldig koselig side, og mange bra svar. Dog bedre å lese der enn å spørre, siden de sjelden svarer på innlegg som er skrevet på rent norsk (jeg nekter av prinsipp å skrive svorsk).
@ Horseillustrated.com - helt OK side på engelsk, har eget forum, men dette er ikke så stort.
@ Horze.com - det sier seg selv.
@ Islandshest.no - den norske portalen for islandshest.
@ Travsport.no - side for trav i Norge, her er alle registrerte hester samlet i en database.
@ Sandslia-ridesenter.com - Ridesenter hvor jeg red en del før.
@ Sandergard.no - siden til gården hvor Birtingur står på :-)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.