hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nettsida for NM Fjordhest 2005 er lagt ut
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Nettsida for NM Fjordhest 2005 er lagt ut
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  23:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Endelig ligger nettsida for NM Fjordhest og Nordisk 2005 på nett.

NM og Norsisk for Fjordhest 2005

Kva synst dokke om sidene?

Eg er litt glad i sidene frå 2004 eg da siden eg var med på å lage mykje av innholdet på dei.

NM for Fjordhest 2004

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  23:19:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
På Ekeberg igjen i år ja. Var på Ekeberg sist de hadde Fjordhest NM.

Apropo sidene, siden det er tema. Synes de er ryddige, stilrene og fine (skal innrømme at jeg er veldig sær, og antagelig en bra kommentar å få fra meg). Synes kanskje arrangementets dato skulle så fremhevet bedre på førstesiden. Trossalt det første jeg leter etter når jeg kommer inn.. Fant det dog ved et ekstra klikk, og litt ivrig leting.

Ellers liker jeg også de fra 2004, men synes de fra 2005 ble litt "livligere" (selv om de er ganske anonyme), ikke så grå liksom.. Kunne kanskje vært noe stæsj i en ramme under menyen til venstre? Det blir litt tomt. Ser dere hadde sponsorer i 2004, og antar at dere får det i år også. Kanskje de kan plasseres der?

En ting jeg liker bedre på 2004-sidene er at alle sidene gjennomgående er helt like. Årets er liksom mer en tavle på forsiden, mens undersidene får litt annet utseende grunnet at teksten plutselig legges over på hvit grunn. Jeg synes undersidene kanskje er best, siden de ofte skal skrives ut (proper iallfall). Kanskje få til en variant av en likhet på forsiden? Bare et mulig forslag.. Forsiden er fin nå også.

Og.. På årets vil ikke "siste nytt" få samme fokus som de gamle. Rappen er en fin fjording, men det er ikke hoveddelen av årets NM. Bildet er jo ikke derifra en gang (naturligvis)..

Er det deg som har laget dem? Blir du å finne på NM i år?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  23:33:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Nei eg har ikkje laget sidene til 2005. Har ikkje noko med NM 2005 å gjøre egentlig. Men følger no godt med på alt som har med fjordhest å gjøre da sjølvsagt.

Skal kanskje ned til NM og starte åpne klasser i sprang og dressur med unghesten min. Men det veit eg ikkje enndå. Blir så mange eksamener på meg i mai så da blir det dårlig med trening.

Når det derimot gjelder sidene for 2004 så hadde eg veldig masse med dei å gjøre. Dog eg lagde ikkje dei. Fekk berre mulighet til å redigere og legge inn nyheter osv. Men eg er forfatter bak mesteparten av det som ligger på NM 2004 sidene.

(Kunne ingenting om html og om det å lage nettsider da vi begynte med nettsidene i fjor i februar) Men "jamensanten" har eg lært ein del etterpå. Fekk virkelig øyene opp for det å lage nettsider så jobber med saken og prøver å lære meg meir. Dessverre tar ting tid.

Ingvild Nygaard Sveen heiter ho som lager fjordhest.no og som også lagde NM 2004 sidene. (trur nok ho har hatt ein finger med i spillet på NM 2005 sidene også, uten att eg skal sei det heilt sikkert)

Redigert av - Lucinda: den 28/03/2005 23:38:39 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  07:49:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Syntes det var fine sider jeg. Oversiktlig og greie med den infoen man trenger. Men det er vel vanlig å legge ut bilder/resultater fra ulike mesterskap, savner en oversikt over dette fra NM 2004:) Dette kunne kanskje vært effektiv markedsføring / inspirasjon til folk som vil delta i 2005.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  08:19:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det ligger bilder og resultater på sidene frå 2004 jo. På forsiden for nm 2004 nyhet nr to frå øverst. Nærmere bestemt her:

Redigert av - Lucinda: den 26/04/2005 08:20:35 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  08:31:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
OT: Skal du starte på fjordhest NM Lucinda? Etter hva jeg skjønner har du en ganske ung hest, men du har antagelig noe å gjøre på dressurbanen i invididuellklasse likevel? Hadde vært gøy å ta en tur og hilse på. Og se på alle gulingene selvsagt.. Jeg tror jeg er i Oslo den helga nemlig.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  08:41:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
OT: Spoff, eg har ikkje bestemt meg enda. Er jo litt langt å reise for å starte "småklasser" som LC og LB og 0,70 og 0,80 sprang. Men har lyst å ta turen fordi om. Men vil sjå det litt an. Har ein del eksamener i mai så da blir det litt mindre trening av hesten.

Men ja, tru eg skal ha noko å gjere i dei individuelle klassane dersom eg starter. Etter dei resultata vi har fått til no har eg nok eit håp om plassering i dressurklassane i allefall. Så vist vi reiser vil jo det være målet.

Mange som maser på meg for tida for dei vil ha meg med. NM blir for mange ein måte å få treffe venner og bekjente i fjordhestmiljøet på. Sånn ein gang i året. Så om eg reiser blir det jo mest for det sosiale for eg har ambisjoner om å starte litt høgre enn LC og LB sånn etterkvart. Men vil ikkje akkurat presse hesten for mykje for tidleg.

Skal nok gi deg beskjed dersom eg reiser. Bestemmer meg nok ikkje før rundt påmeldingsfristen som er 5. juni.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.